Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Art store werkt niet meer na reset

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2022 12:15 PM)
339 Weergaven
Members_CwDbrlc
First Poster
Opties

Ik moest omdat de Samsung frame niet meer werkte fabriek instellingen resetten, dus gedaan en alles weer ingesteld,  echter samsung art store waar ik een abonnement op heb en dus elke maand 4.99 voor betaal kreeg in niet ingesteld,  dit is nu twee maanden geleden,  ik denk nu 30 keer gebeld, via watchapp een oplossing proberen te krijgen 4x terugbellen afspraak gemaakt, 1 keer iemand gesproken,  andere keren zei men dat ze gebeld hadden, dat is gewoon een leugen , dus de ene keer techneut gesproken en zei dat na resetten abonnement geëindigd was en ik een nieuw abonnement moest afsluiten,  ik zeg heb net nog betaald voor de komende maand  nou dat was achteraf zei de man. Ik eigenwijs geen nieuw abonnement afgesloten,  nu zijn we twee maanden verder en betaal nog steeds en heb geen art store op televisie,  weer gebeld men kan mij niet helpen, telefoon nummer gehad, echter werkt niet, weer via watchapp,  u wordt gebeld, ik wordt weer niet gebeld. Dus is een ramp. Ze zeggen ook dat ik abonnement gegevens moet hebben, echter nooit gehad, hoe gaan ze dit nu oplossen, ga creditcard maatschappij maar bellen denk voor terug vorderen betaling, het is allemaal jammer art was wel leuk toen het werkte.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_CwDbrlc, goedemorgen.


Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

 

Is het je nog gelukt om de ArtStore weer te kunnen gebruiken op je TV? De ArtStore zit gekoppeld aan je Samsung account en wanneer je ingelogd bent hiermee op je TV dient deze ook weer beschikbaar te zijn. 

Wanneer je een betaling hebt gedaan voor de ArtStore kan je op je afschrift je account informatie terugvinden. Heb je hulp nodig bij de ArtStore navigeer dan via de link van @Dick naar Samsung CheckOut Mijn collega's op deze afdeling kunnen je hierbij dan verder helpen.

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MarkV70
Pathfinder
Opties
Misschien werkt dit,Screenshot_20220718-150400_Chrome.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @Members_CwDbrlc ,

Heb je hier al gekeken? https://www.samsungcheckout.com/portal/auth/login.do

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_CwDbrlc, goedemorgen.


Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

 

Is het je nog gelukt om de ArtStore weer te kunnen gebruiken op je TV? De ArtStore zit gekoppeld aan je Samsung account en wanneer je ingelogd bent hiermee op je TV dient deze ook weer beschikbaar te zijn. 

Wanneer je een betaling hebt gedaan voor de ArtStore kan je op je afschrift je account informatie terugvinden. Heb je hulp nodig bij de ArtStore navigeer dan via de link van @Dick naar Samsung CheckOut Mijn collega's op deze afdeling kunnen je hierbij dan verder helpen.

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes