Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vesa mount afmetingen op de 43TU7100?

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2021 07:41 PM)
329 Weergaven
RegularRobin
Journeyman
Opties

Ik heb toch maar de keuze gemaakt om de 43TU7100 aan te schaffen, en nu wil ik hem aan m'n muur hangen maar het is belangrijk voor mij om te weten waar de vesa mount gaten zitten ten opzichte van de bovenkant. Weet iemand waar de afmetingen hiervan staan?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @RegularRobin ,

Deze maten staan niet vermeld bij de specs, maar misschien heb je iets aan de bijlage.

Net helemaal duidelijk, maar dit was het beste wat ik kon vinden. Hier vind je onderaan de afmetingen en het gewicht:

https://tweakers.net/pricewatch/1570860/samsung-tu7100-43-inch-grijs/specificaties/

Let bij aanschaf wel op de volledige Model Code. In jouw geval zou dit UE43TU7100WXXN moeten zijn.

Eindigend op XXN betekent dat je een Benelux model hebt.

Suc6!

Schermafbeelding 2021-01-21 om 19.43.31.png

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @RegularRobin ,

Deze maten staan niet vermeld bij de specs, maar misschien heb je iets aan de bijlage.

Net helemaal duidelijk, maar dit was het beste wat ik kon vinden. Hier vind je onderaan de afmetingen en het gewicht:

https://tweakers.net/pricewatch/1570860/samsung-tu7100-43-inch-grijs/specificaties/

Let bij aanschaf wel op de volledige Model Code. In jouw geval zou dit UE43TU7100WXXN moeten zijn.

Eindigend op XXN betekent dat je een Benelux model hebt.

Suc6!

Schermafbeelding 2021-01-21 om 19.43.31.png

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
RegularRobin
Journeyman
Opties

Dankje voor de info @DickKoster, helaas is dit niet genoeg informatie dus zal ik moeten afwachten tot de TV binnenkomt en vanuit daar verder werken. Kan niet wachten tot hij binnen is!