Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung 65Q9FN Voet

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2019 04:10 PM)
1512 Weergaven
CornelPalm
Pioneer
Opties

Korte vraag, ik heb nu net mijn Q9FN 65 binnen, geweldige tv ben er echt verliefd op.

Alleen bij het plaatsen van de tv op de mount/voet staat de tv toch vrij wiebelig. En helt klein beetje meer naar links.

Staat nog wel waterpas maar links zit iets minder ruimte dan rechts, tussen het scherm en de ondergrond.

Iemand die hier iets over kan zeggen? Kan mij voorstellen dat zo grote tv altijd beetje wiebelig staat en naar 1 kant hangt? Of is er iets met de voet?

Verschil gemeten, linker kant van het scherm staat 0,5 cm lager dan de rechterkant. 6,5 om 7cm.

Dank jullie wel!

0 Likes
10 Antwoorden
Ahmed_Servilux
Pathfinder
Opties

Hallo dag Cornel,
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, is ook een pracht toestel 😊, in verband met het wiebelen van je Tv toestel misschien toch eens voor de zekerheid even naar de voetsteun kijken of de drie vijzen van de voet zeer goed vastgeschroefd zitten, het hele Toestel leund juist op dat punt (zie foto) 😊.

Mvg
AhmedIMG_20190126_212807.jpg

CornelPalm
Pioneer
Opties

Heb ik gecheckt en deze zitten muurvast.

Heb fotos bijgevoegd en bij het inspecteren van de beugel is mij iets geks opgevallen.

Op de laatste foto is duidelijk te zien dat er flinke breuk zit in de beugel, dit lijkt mij niet de bedoeling zo? 

0469BC6C-274A-4F8A-8F94-2DA33B74AA7D.jpeg

5ECD6F85-AAC4-4960-B0A7-284EB985534C.jpeg

F2C05D68-1EC9-4245-837F-6C2DE16F4E82.jpeg

E2215C12-7A29-4E65-9F29-4F0E42F46876.jpeg

0 Likes
Ahmed_Servilux
Pathfinder
Opties
Hallo Cornel,
Thanks voor de terugkoppeling en de foto's, bij die laatste foto duidelijk een breuk te zien, dat is de grijze plastieken omhulsel kap zie ik, heb je die zo uit de doos eruit gehaald? In principe kan dit de oorzaak niet zijn, dit is maar een plastieken omhulsel kap, het belangrijkste is de voetsteun zelf. Zou toch eens de verkoper raadplegen voor die breuk, zou kunnen dat ze dat onderdeel dan opsturen als je ze zo uit de doos hebt eruit gehaald 😕.

Mvg
Ahmed
0 Likes
CornelPalm
Pioneer
Opties

Dank je wel! Ga even met Coolblue contact opnemen!

Bedoel je de plastic kap die je over de steun heen doet? De breuk zit niet daarin namelijk maar echt in het deel wat aan de tv geschroefd zit en wat aan de voet zit vast geschroefd. In het gehard stalen deel. Ik denk wel dat hier de wiebeligheid door komt. Wat denk je daarvan?

Dit komt inderdaad zo uit de doos, de tv staat net paar uurtjes namelijk. Is mij alleen tijdens de montage nog niet opgevallen omdat vanuit de doos die plastic kap erop zit, maar nu de tv in kamer staat licht erop zie ik het. 

0 Likes
Ahmed_Servilux
Pathfinder
Opties
Ah Oké, Cornel,
Dat is natuurlijk iets anders, dan ben ik het met je eens en zou het inderdaad aan
De voetsteun liggen, een fabrieksfoutje kan altijd gebeuren natuurlijk 🙄, Zou het met Coolbleu even opnemen en kijken wat ze zeggen en hou me dan effe op de hoogte 😊.
Mvg
Ahmed
CornelPalm
Pioneer
Opties

Thnx! Ben ik toch niet helemaal gek:grinning-face-with-one-large-and-one-small-eye:

ik ga even contact met Coolblue op nemen en laat het verloop hier weten!

CornelPalm
Pioneer
Opties

Coolblue gesproken en zij gaan de TV omruilen, na het zien van de foto zagen zij ook dat dit niet goed is, zeker voor het Premium model.

Woensdag gaat de oude terug en vrijdag heb ik weer een geweldig nieuwe TV :smiling-face:

0 Likes
Ahmed_Servilux
Pathfinder
Opties

Hallo dag Cornel, 

Wat een leuk nieuws zeg, zeer aangenaam om te horen dat het opgelost is geraakt 😊, wens je verder vééél kijk plezier verder 😊 met je prachtig nieuw toestel 

Mvg

Ahmed 

Ahmed_Servilux
Pathfinder
Opties
Hey hallo Cornel,
Heeft Coolbleu gisteren je nieuwe Tv gebracht, ben benieuwd 😊

Mvg
Ahmed
0 Likes