26-01-2019 04:10 PM - bewerkt 26-01-2019 06:16 PM
Korte vraag, ik heb nu net mijn Q9FN 65 binnen, geweldige tv ben er echt verliefd op.
Alleen bij het plaatsen van de tv op de mount/voet staat de tv toch vrij wiebelig. En helt klein beetje meer naar links.
Staat nog wel waterpas maar links zit iets minder ruimte dan rechts, tussen het scherm en de ondergrond.
Iemand die hier iets over kan zeggen? Kan mij voorstellen dat zo grote tv altijd beetje wiebelig staat en naar 1 kant hangt? Of is er iets met de voet?
Verschil gemeten, linker kant van het scherm staat 0,5 cm lager dan de rechterkant. 6,5 om 7cm.
Dank jullie wel!
op 27-01-2019 12:37 PM
Hallo dag Cornel,
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, is ook een pracht toestel 😊, in verband met het wiebelen van je Tv toestel misschien toch eens voor de zekerheid even naar de voetsteun kijken of de drie vijzen van de voet zeer goed vastgeschroefd zitten, het hele Toestel leund juist op dat punt (zie foto) 😊.
Mvg
Ahmed
op 27-01-2019 04:07 PM
Heb ik gecheckt en deze zitten muurvast.
Heb fotos bijgevoegd en bij het inspecteren van de beugel is mij iets geks opgevallen.
Op de laatste foto is duidelijk te zien dat er flinke breuk zit in de beugel, dit lijkt mij niet de bedoeling zo?
op 27-01-2019 04:54 PM
op 27-01-2019 05:09 PM
Dank je wel! Ga even met Coolblue contact opnemen!
Bedoel je de plastic kap die je over de steun heen doet? De breuk zit niet daarin namelijk maar echt in het deel wat aan de tv geschroefd zit en wat aan de voet zit vast geschroefd. In het gehard stalen deel. Ik denk wel dat hier de wiebeligheid door komt. Wat denk je daarvan?
Dit komt inderdaad zo uit de doos, de tv staat net paar uurtjes namelijk. Is mij alleen tijdens de montage nog niet opgevallen omdat vanuit de doos die plastic kap erop zit, maar nu de tv in kamer staat licht erop zie ik het.
op 27-01-2019 06:55 PM
op 27-01-2019 07:48 PM
Thnx! Ben ik toch niet helemaal gek
ik ga even contact met Coolblue op nemen en laat het verloop hier weten!
op 28-01-2019 08:59 PM
Coolblue gesproken en zij gaan de TV omruilen, na het zien van de foto zagen zij ook dat dit niet goed is, zeker voor het Premium model.
Woensdag gaat de oude terug en vrijdag heb ik weer een geweldig nieuwe TV
op 28-01-2019 10:25 PM
Hallo dag Cornel,
Wat een leuk nieuws zeg, zeer aangenaam om te horen dat het opgelost is geraakt 😊, wens je verder vééél kijk plezier verder 😊 met je prachtig nieuw toestel
Mvg
Ahmed
op 02-02-2019 12:47 PM