Goedendag,
ik heb een probleem met mijn Qled Q8 2018. Als ik externe apparaten, welke met HDMI zitten aangesloten uitzet met de one remote... Bekijk bericht
Korte vraag, ik heb nu net mijn Q9FN 65 binnen, geweldige tv ben er echt verliefd op.Alleen bij het plaatsen van de tv op de mount/voet staat de tv... Bekijk bericht
Sinds 2017 hebben wij een Samsung QLED 55Q7F TV. Het beeld is geweldig. We zijn er zeer tevreden mee.
De TV is aangesloten via een HUMAX decoder... Bekijk bericht
Ik heb hier een UE40EH5300, en dat is ook gelijk de laatste tv van Samsung die er in gaat komen.Ik weet niet wie bij jullie de software in elkaar... Bekijk bericht
Het registreren van een 2e samsung account voor hetzelfde QLDE toestel lukt niet. Na het kiezen van de optie verzoek tot toestemming via de... Bekijk bericht
ivm storingen heb ik ipv mijn bestaande draadloze verbinding een bekabelde verbinding laten aanleggen van KPN experience box naar Samsung smart... Bekijk bericht
Ik schafte vandaag een nieuwe QLED QC8 TV aan, alles werd correct aangelsoten. Bij opstart kreeg ik volgend storend beeld. Wat ik ook deed (kabels... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds enkele maanden hebben wij een Samsung QLED QE55QF8 2018.Nu is het zo dat wij al snel problemen hadden met onze One remote /... Bekijk bericht
ik heb een samsungUE46ES700S.
Sinds gisteren krijg ik continu de melding smart hub wordt bijgewerkt als ik netflix of iets dergelijks wil... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung LT32E310EW/EN tv met een Quantis CI+ Module en een Ziggo Smartcard. Tot nu toe deed hij het prima op alle zenders, tot... Bekijk bericht
Goedemiddag!
Ik heb anderhalve week geleden een prachtige UE75NU8000 aangeschaft en nu kom ik erachter dat de UE82NU8000 maar liefst 600 euro... Bekijk bericht
Hello,
First of all sorry, I do not know Dutch.
I bought a 55Q9FN TV at the end of November and I did not use it because I was waiting to... Bekijk bericht
Hallo allen,
Ik ben in het bezit van een Samsung QE55Q6F (2018) en het is nu een paar keer voor gekomen dat ik de tv aanzet en deze niet... Bekijk bericht
Sinds twee jaar gebruik ik externe speakers (Raumfeld Stereo Cubes) voor het geluid van mijn TV. Voorheen was de TV volledig analoog verbonden met... Bekijk bericht
Bij het opstarten van de smart hub, zijn elke keer de apps als Netflix, RTLXL etc. verdwenen. Dit probleem doet zich sinds gisteren voor. Deze apps... Bekijk bericht
Ik vind het geluid van de tv niet mooi. Ik heb daarom besloten een denon rcd n10 te kopen en deze optisch aan te sluiten.
Echter ik hoor alleen... Bekijk bericht