Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie Samsung Neo QLED 8K > 2 maanden verder en nog geen TV!

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
276 Weergaven
mbnl1
First Poster
Opties

Beste Samsung en community, 

Helaas is op 19 april mijn Samsung Neo QLED 8K er spontaan mee gestopt. De TV geeft nog wel audio maar geen beeld meer. Ik heb direct contact gezocht met Samsung waarop een support ticket is aangemaakt. Daarna ben ik het volgende traject ingegaan:

20 april: LetMeRepair.be stuurt een email dat er een reparatie aanvraag is gestart

23 april: LetMeRepair.be  vraagt om een filmpje te maken met daarbij duidelijke instructie. Ik heb dit direct conform instructies met extra toelichting naar hun terug gestuurd. 

24 april: LetMeRepair.be laat weten dat ze weten wat het probleem is en gaan een onderdeel bestellen.

25 april: LetMeRepair.be laat weten dat ze 3 mei langs zullen komen.

3 mei: De monteur van LetMeRepair.be is ter plaatse zet de TV aan en zegt dat hij zijn spullen weer inpakt want het onderdeel wat hij mee heeft gaat het probleem niet oplossen. 

6 mei: LetMeRepair.be laat weten dat het juiste onderdeel binnen is en ik kan een afspraak plannen op 14 mei. 

14 mei: De monteur van LetMeRepair.be is ter plaatse en hij vraagt mij wat de vorige monteur heeft aangegeven. Ik heb het hem met beperkte kennis uitgelegd waarna hij aan de slag ging. Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat hij de TV niet werken ging krijgen en dat deze omgeruild zal moeten worden. 

15 mei: LetMeRepair.be stuurt een email dat ze TV willen ophalen voor reparatie in de werkplaats (dus niet omruilen). Via de link kon ik 2 weken later een afspraak maken. Hierop heb ik telefonisch contact opgenomen en ze komen nu 27 mei langs om de TV op te halen. Ze kunnen niet aangeven wanneer ik een TV retour krijg. 

27 mei: LetMeRepair.be heeft de TV opgehaald, er is geen indicatie van hoelang de TV weg is. 

4 juni: De website van LetMeRepair.be geeft geen inhoudelijk informatie over de status en telefonisch is de wachttijd meer dan 35 minuten. Ik heb nog geen update ontvangen vanuit LetMeRepair.be.

7 juni:  LetMeRepair.be heeft geen status update gegeven. Ze hebben vandaag een email gestuurd of ik de aankoopfactuur wil opsturen, bij deze ingediend via hun website. 

10 juni: Via de website van LetMeRepair.be zie ik nu dat de reparatie is gestopt. Er staat verder niets bij. Telefonisch is de wachttijd weer meer dan 35 minuten (lijkt wel standaard zo te zijn). Ik heb dus nog geen idee wat het plan nu. 

Al met al zijn we nu meer dan een 7 weken verder zonder uitzicht op een werkende TV. Wat zou ik mogen verwachten qua garantie en service van Samsung in zo'n geval? Op dit moment stelt het mij namelijk erg teleur. 

 

0 Likes
12 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mbnl1,

 

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Aan het eind van het traject kunnen kijken naar e.v. compensatie voor de tijdsduur en in de tussentijd kunnen we het monitoren. Kan je bevestiging wanneer het is opgehaald en kan je mij voorzien van het aankoopdatum?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
mbnl1
First Poster
Opties

Beste Aiay, 

De TV is vandaag (27 mei) door LetMeRepair.be opgehaald. De TV is aangekocht op 28 december 2022.

mvg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update mbnl1,

 

Hou ons ook op de hoogte van de voortgang.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
mbnl1
First Poster
Opties

Beste Ajay, 

Hierbij een update, of beter gezegd het ontbreken van een update. Ik heb helaas niet meer vernomen van LetMeRepair.be. via de telefoon wordt ik verwezen naar de website. Als ik daar de status opvraag krijg ik het volgende te zien:

mbnl1_0-1717490081401.png

mbnl1_1-1717490106366.png

Ik heb daarna telefonisch contact gezocht met LetMeRepair.be maar de wachttijd is meer dan 35 minuten...

Het zou gewaardeerd worden als Samsung iets kan betekenen.

Mvg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update mbnl1,

 

Van mijn kant kan ik zien dat jouw televisie gisteren op de werkplaats van de betreffende monteur is aangekomen en het op zijn naam is gezet om eraan te beginnen werken. Laat weten wanneer je vrijdag nog geen update hebt ontvangen van LMR.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
mbnl1
First Poster
Opties

Beste Ajay,

Ik heb nog geen status update ontvangen en ook op hun website zie ik niets nieuws. Ze hebben vandaag alleen email gestuurd met de vraag om de aankoopfactuur te delen. Dit heb ik direct gedaan. Het zou toch fijn zijn als ik na 2 maanden het EK gewoon kan kijken.... 

0 Likes
mbnl1
First Poster
Opties

Beste Ajay, 

Vandaag zie ik weer een mooie status zonder toelichting:

mbnl1_0-1718039649041.png

Telefonisch is de wachttijd meer dan 35 minuten ik heb dus geen idee hoe of wat. Wat een verschrikkelijke dienstverlening. 

 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo mbnl1,

 

Ik heb intern gevraagd voor een update. Zo snel mogelijk neem ik weer contact met je op.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
mbnl1
First Poster
Opties

Zojuist 45 minuten in de wacht gestaan bij LetMeRepair.be omdat ik er wel klaar mee ben. Ik hoor nu dat het proces on-hold staat sinds 4 juni omdat LetMeRepair.be wacht op een reactie van Samsung! 

0 Likes