21-05-2021 11:55 AM - bewerkt 26-09-2021 10:55 AM
Hoi,
Sinds deze week bezitter van een 55QN95A. Over het algemeen ben ik tevreden over beeld en geluid.
Wat me stoort is dat na het aanzetten van de TV, na ca. 1 minuut, het beeld op zwart gaat en het geluid wegvalt. Dit duurt ca. 2-3 seconden en daarna functioneert de TV weer als verwacht.
Nu heb ik al enig speurwerk verricht en in het Duitse forum is hierover een zeer uitgebreide thread (https://eu.community.samsung.com/t5/tv/neo-qled-qn95a-qn800a-qn900a-bildaussetzer-und-tonaussetzer-m...).
Volgens de laatste stand van zaken zou het zich handelen om een hardware probleem. Voor een topmodel zou dit toch niet mogen.
Weet iemand hierover meer?
Groet,
Jack
Edit 26/09/2021; In tegenstelling tot wat de tag aangeeft; het issue is verre van opgelost.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-06-2021 03:09 PM
Wat grappig, dat was ook het eerste wat bij mij gedaan is. Heeft helaas niet geholpen. Wie weet bij jou wel.
op 28-06-2021 03:29 PM
Ik wacht af en ga het proberen.
Wel jammer dat er vanuit Samsung geen reactie komt.
Dit probleem moet toch bij hen bekend zijn.
Mvrgr,
Oebel
op 29-06-2021 12:00 PM
@oreitsma60, Laat vooral even weten hoe het is afgelopen. Anders kun je een reparatieverzoek indienen bij de verkoper of via onze klantenservice 👍
op 29-06-2021 03:41 PM
Ik ga zeker melden of het geholpen heeft @BruceH
Maar wat ik mij afvraag; Dit probleem is zowel in NL als over de grens bekend. Dan moet Samsung nu toch weten waar het euvel ligt?
Is dat nog niet bekend? Het gaat steeds om een zelfde probleem.
Dank in ieder geval voor je reactie .
Mvrgr,
Oebel
op 30-06-2021 10:53 AM
op 03-07-2021 07:12 PM
Hallo
Gisteren heeft tv-online de tv omgeruild voor een nieuwe. Ik had ook de keus om een ander model te pakken . Tot nu de tv een hele avond gedraaid zonder de bekende problemen. Hoop dat dit het was .
Keurig door tv-online (via bol.com gekocht) geholpen en opgelost . Mijn scepsis was in dit geval onterecht . Ik hoop dat voor een ieder de problemen snel worden opgelost.
op 03-07-2021 07:15 PM
Hoi @Theo van Keulen , Theo,
Dat is goed nieuws! Weet je zeker dat je een Benelux model (XXN) hebt?
Fijn weekend!
op 03-07-2021 07:48 PM
Hallo Dick
Nee dat denk ik niet . Hopen dan dat het bedrijf niet failliet gaat en de tv geen defecten gaat vertonen . Eerlijk gezegd had ik beter van te voren info moeten vergaren maar heb me een beetje laten aflijden doordat de tv door bol.com verkocht werd .
op 03-07-2021 07:57 PM
Hoi @Theo van Keulen , Theo,
Kon je niet weten. Heb je gecheckt op de sticker achterop dan?
Anders heb je misschien weer een probleem tv.
Het zijn meer de partners van bol.com. Hierbij de lijst. Het zijn er nogal wat:
bol.com→partner: Deli Lifestyle, bol.com→partner: Electro Deals B.V.=TVreus,
bol.com→partner: EL-Vidas, bol.com→partner: TV-Plaza, bol.com→partner: TV-Online, bol.com→partner: EL-Living, bol.com→partner: Dunes Lifestyle & Elektronica
TV-Plaza, TV-Online, EL-Living en EL-Vidas hebben hetzelfde retouradres:
Skagerrak 20, 9723 JR Groningen. Dit is gewoon dezelfde toko. Dus oppassen..
op 06-07-2021 02:49 PM