beste allemaal, ik heb eenNIEUWE Nederlandse Samsung QLED 8K QE75Q900TS, Na een kleine 4 brand uurtjes viel mijn beeld soms uit, tv uit en weer... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
beste allemaal, ik heb eenNIEUWE Nederlandse Samsung QLED 8K QE75Q900TS, Na een kleine 4 brand uurtjes viel mijn beeld soms uit, tv uit en weer... Bekijk bericht |
|
Hallo, ik heb een qled tv. Krijg regelmatig een melding dat mijn ci+ module niet herkend wordt. Bij het uitvoeren van het ziggo stappenplan... Bekijk bericht Hoi, dankjewel voor deze tip. Het heeft geholpen. Met de terugknop en play knop tegelijk indrukken i... Bekijk bericht |
|
Goede dag ik heb een tv model ue65ru7170 nu heb zat er een lichte beschadiging op het scherm maar zie dat dit op een soort van folie zit. Kan je... Bekijk bericht |
|
Het beeld van mijn Samsung UE65TU8000 valt meerdere malen achtereen - voor een seconde of wat - weg. Er is dan ook geen geluid meer. Kan iemand mij... Bekijk bericht Mijn kleindochter heeft dit voor mij gedaan zij is nu niet hier, deze oma is 85 jaar en heeft hier n... Bekijk bericht |
|
Ik bezit een Samsung Smart TV, 32". Leeftijd ca. 8 jaar. Nu blijkt dat de browser geen Interpagina's meer ophaalt. Wèl b.v. Google... Bekijk bericht |
|
Ik heb ineens een lichtvlek in mijn tv. Wat kan daaraan gedaan worden? Bekijk bericht Hoi @Jag_freeman , De fabrieksgarantie is meestal 2 jaar. Daarna heb je wettelijke garantie.In dit g... Bekijk bericht |
|
Beste community, Ik kijk tv en heb internet via Ziggo, de mediabox next. Mijn tv is de QE 55 Q 9 FNAL, ik heb het geluid via de tv ingesteld op... Bekijk bericht Hi @Willem0803, goedemiddag. Welkom op de Samsung Community! Je kunt het beste of je soundbar aanslu... Bekijk bericht |
|
Hi, I bought the 2021 edition of the Frame with 6Gb of space for photos. But how does samsung expect us to fill this space. 1. The only way to... Bekijk bericht @Apsrine I am sorry for the misunderstanding but no it's not necessary to make a new post. When you ... Bekijk bericht |
|
Vandaag nwe tv en past mijn Sennheiser toestel (scartaansluiting) niet meer op. Is dit met een Tosslink kabel te verhelpen? Bekijk bericht |
|
Sinds 2 weken deze tv(65q74t)aan de muur hangen. Hiervoor een Sony Bravia(top beeld) Wat ik ook probeer de tv blijft met een soort... Bekijk bericht Hi @PvK79, goedemorgen. Heb je ook contact gehad met je TV-provider? Omdat je aangeeft dat je het en... Bekijk bericht |
|
Gisteravond kwam ik erachter een wazige vlek op de tv te hebben. Tv gekocht via internet bij Coolblue op 28 april 2018. Samsung UE50MU6100 ... Bekijk bericht Ik zal er eens met mijn man over hebben, wat we willen. Gisteren was dit vlekje 4x zo groot. En dat ... Bekijk bericht |
|
Ik heb een serif Tv en in de hoek bladdert de coating af. Het is geen beschadiging door invloed van buiten. Ik ben net buiten de garantie. Wat... Bekijk bericht Ik dat via de verkoper geregeld. Die heeft de Service van Samsung ingeschakeld. Bekijk bericht |
|
Man man.... bestel je een tv 3 dagen later annulering omdat levering 1.5 week gaat duren.. tot zo ver niets mis... helaas nu 10 weken later 100... Bekijk bericht Hey @Robberecht, goedemiddag. Ik begrijp dat er het één en ander niet helemaal goed is gegaan bij he... Bekijk bericht |
|
goedenavond, De installateurs hebben ons scherm vervangen wegens strepen in het scherm. echter blijft er nu een continue code staan “1D”. Weet... Bekijk bericht |
|
Sinds twee weken werkt de RTL XL app niet meer goed bij ons op de Samsung tv. Ik kom in de app, maar als ik een uitzending wil kijken dan wordt ik... Bekijk bericht |
|
Beste lezers, Ik hoop dat ik hier goed zit de klantenservice heeft mij doorverwezen naar het forum. Mijn samsung tv doet af en toe raar soms... Bekijk bericht Goedemiddag Jaap, @Jaap Moep, Welkom op de Samsung Community! Als het scherm knippert en de tv soms ... Bekijk bericht |
|
Beste, Ik heb een Samsung Leo QLed 65QN95A gekocht, het betreft een Duitse TV dus geen XXN code. Nu heb ik de Ziggo Mediabox Next hierop... Bekijk bericht Hey @Aad B, goedemiddag. Welkom op de Samsung Community! Is het met de tips van @Dick gelukt om de v... Bekijk bericht |
|
Sinds kort heb ik eindelijk glasvezel en dus Full HD televisie van Multifiber. Mijn model televisie is QE55Q9. Helaas berk ik dat bij... Bekijk bericht Hoi @Marvo64 , Marco, Bedankt voor je antwoord! Hopelijk kan Multifiber de zaak oplossen.Gezien de r... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik heb een Samsung Smart TV. Vrijdag avond geen enkel probleem met Netflix kijken. Alleen sinds gister werkt het niet meer.... Bekijk bericht |
|
Goede avond. Ik heb een Samsung TV UE33hu8600. Ik wil nu foto's van mijn iphone naar de TV streamen. Doch helaas werk de app SmartView... Bekijk bericht Goedemorgen @77M77D77 , Bedankt voor de informatie! Voor het streamen van YouTube heb je eigenlijk g... Bekijk bericht |