QE55QN95AAT iemand een tip voor goede muurbeugel voor zo strak mogelijk tegen muur?
iemand deze tv aan de muur hangen? Wil deze zo dicht... Bekijk bericht
Hallo,
Ik wil graag het geluid van mijn Samsung QE65Q85R met One Connect Box laten lopen via mijn oude tuner-versterker/speakers. Het is al een... Bekijk bericht
Ik heb een QE55Q70TALXXN 2020 televisie en ik wil deze door middel van een vesaplaat aan een muurbeugel bevestigen. Wat is de vesamaat en welke... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb sinds kort een samsung The Frame en daar ook een CI module van Ziggo ingestopt.
Gisteren deed die het na installatie en vandaag... Bekijk bericht
mijn tv doet niet meer sinds vandaag toen 19:00 aan zetten gisteren deed gewoon heel goede toen vandaag aanzetten deed niet meer toen opstarten ... Bekijk bericht
Mijn nieuwe Qled tv QE55Q95T geeft soms enkele seconden geen geluid en speelt dan gewoon weer verder.
Is aangesloten via optische kabel naar... Bekijk bericht
Sinds deze week mijn Samsung The Frame QLED (2021) - modelcode: QE50LS03AAUXXN binnen. Super blij mee en alle apps werken voortreffelijk behalve... Bekijk bericht
Nadat ik alles op de one connect box heb aangesloten en ook de Samsung soundbar 900t heb geïnstalleerd gaat nu de TV zoder reden uit. Heb al... Bekijk bericht
Mijn soundbar Hw N 400 (optisch verbonden) speelt plots minder luid en werkt helemaal niet als ik ze via HDMi verbindt naar mijn Tv UE49KS7000.
... Bekijk bericht
Goedemiddag,
wellicht kan iemand mij helpen:)
ik heb sinds vorige week een nieuwe soundbar (samsung HW-Q60T) deze heb ik via de optische... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Sinds een tijdje start disney plus niet meer op op mijn Samsung tv. Telkens krijg ik even "lading logo" te zien, daar... Bekijk bericht
Heb de Ue49ks9000 sinds eind 2016. Dit toestel kostte toen 2499 euro. Nu constateerde ik gister dat er een zwarte brede streep over het scherm... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb al veel lopen zoeken, maar kan nergens antwoord vinden op het volgende.
Ik heb een 65NU7090 tv hangen maar ook een 55LS03T tv en... Bekijk bericht
Hallo
Ik ben in het bezit van the frame. Nu als ik tv ga kijken blijft heel lang het opstart/keuze menu in beeld. Waar kan ik de tijd instellen... Bekijk bericht
Hallo,
sinds zondag 25 april is al 2x de Canal Digitaal tv app van mijn Samsung Q9E55Q90T tv verdwenen.
Opvallend is dat ik tegelijkertijd de... Bekijk bericht