Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QE65Q7F 2018: Beeldkwaliteit echt niet mooi

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2019 11:00 AM)
998 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Wij hebben sinds 2,5 week de QE65Q7F 2018 maar de beeldkwaliteit valt soms zo enorm tegen.

Sport kijken is echt niet scherp, de bal is niet te volgen en snelle bewegingen verspringen of flikkeren. Dit is op meerdere zenders het geval. Ook flikkert het beeld bij streepjes en zijn logo's en soms ook teksten niet scherp.

 

Ik lees dat dit een bekend probleem is maar is er ook iets aan te doen want ik denk nu aan mijn aankoop annuleren en voor een ander merk te gaan want dit valt toch wel enorm tegen voor een dure televisie.

0 Likes
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/q7fn-q7-q7f-qled-2018/settings

Waarmee kijk je? Ziggo of kpn box? Of gewoon kabel(digitaal)?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

We kijken via KPN. Heb ook al geprobeerd via de kabel te kijken, via internet, via KPN box.

Er zit overigens een One Connect Box op.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Oke dan neem ik aan dat je gewoon full hd of 4k beeld hebt via KPN? Probeer de instellingen eens aan te passen aan de hand van het linkje hier boven.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Wij hebben een HD ontvanger van KPN maar wellicht is dat dan nog een oud model?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kan altijd even KPN bellen om te vragen of er een nieuw model box beschikbaar is. Ik raad aan om als het kan een 4K box te nemen aangezien je nieuwe tv dit nu ook aankan.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik zie nu overigens op de website van KPN dat er op mijn postcode een max internetsnelheid is van 28 Mbit/s download en dat 4k niet mogelijk is....... Bestaat dat uberhaupt nog dat je dat niet kan krijgen? 

 

Wat is dan nog een oplossing?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan raad ik je toch aan om te kijken of Ziggo wel op jou adres beschikbaar is met een betere snelheid.. 28Mbit is heel weinig...
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ja, daar ben ik dan ook bang voor. Enige rotte is dat ik zometeen mijn 30 dagen termijn voorbij ben en als dat niet werkt zit met een televisie die geen mooie kwaliteit beeld geeft.

Mooi dillema.

 

Dank je wel voor jouw snelle hulp!!!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Geloof me, dat ligt echt niet aan jou TV dan. Of er moet een fout inzitten.. Alleen zonder een beetje fatsoenlijk internet word het testen van ander materiaal ook moeilijker.. Internet op je mobiel is waarschijnlijk nog sneller dan die 28mbit...

Probeer alle wifi apparaten uit te zetten thuis en dan youtube eens naar een 4k video. Kijk of het dan wel mooi beeld is. Als dat zo is dan ligt het echt aan je andere verbinding.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes