Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Qled scherm flitst

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2019 11:42 AM)
2166 Weergaven
Guus83
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

 

Sinds 6 maanden geniet ik van de QE55Q8CAMLXXN, alleen tijdens het spelen op de playstation en TV kijken, komt er regelmatig een witte/grijze flits door het scherm.

Als ik netflix aan het kijken ben, via de TV app zelf, heb ik daar nagenoeg geen last van.

Die flits is behoorlijk vervelend, wat kan die oorzaak zijn? Vergelijkbare problemen heb ik opgezocht en blijkt iets met de one connectbox of kabel te zijn?

Hoe kan dit opgelost worden?

 

 

0 Likes
13 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Guus83,

 

Zou best eens aan de kabel (HDMI) kunnen liggen. Heb je het al eens met een andere kabel geprobeerd? Aangezien het niet voorkomt als je Netflix kijkt via de TV, zou het niet aan de TV kunnen liggen.

rsz-846676
0 Likes
Guus83
Apprentice
Opties

Dag Bruce,

 

Ja, andere hdmi kabel ook al geprobeerd. Ik denk ook niet dat het aan de TV zelf ligt maar aan de one connectbox of die kabel die daarbij zit. Daar moet in eerste instantie het signaal vandaan komen. Dan is het ook begrijpelijk als de TV zelf via de netflix of videoland app daar geen last van heeft.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wat is de Firmware versie van de TV? Je kunt ook proberen om de HDMI kabels om te wisselen, en tot slot nog de TV resetten.

 

Indien geen resultaat, ontvang ik graag een video waarop het fenomeen te zien is.

rsz-846676
0 Likes
Stevevtb91
Student
Opties

Beste,

 

Hoe heb je dit opgelost ?

Ik heb ook last van flitsen als de tv een tijdje speelt... zowel op ps4 netflix als digirecorder

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Stevevtb91 Heb je zelf al wat geprobeerd om dit opgelost te krijgen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Guus83
Apprentice
Opties

Ik heb dit probleem niet kunnen oplossen, een filmpje hiervan maken is niet te doen, aangezien die flits random is, en niet om de zoveel minuten/uren. Tenzij ze willen dat ik een camera erop richt en continu opneem om maar te hopen dat die flits er komt...

 

Zelf al diverse andere HDMI kabels gebruikt, alle firmware geupdate, niks helpt.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Guus83 Ook al een reset uitgevoerd?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Guus83
Apprentice
Opties

Het scherm heb ik gereset, de one connectbox kan volgens mij niet?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Guus83 Duidelijk. De One Connect Box is inderdaad niet te resetten. In dit geval lijkt het er dus op dat er een monteur aan te pas zal moeten komen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes