Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

QE32LS03T - TV Vlaanderen App

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2020 08:26 PM)
2558 Weergaven
McXim
Journeyman
Opties

Dag allen,

ik ben sinds vandaag trotse eigenaar van een  QE32LS03T (“The Frame”)  de software heb ik ge-update naar versie 1302.5

Op zich werkt alles goed , behalve de TV Vlaanderen app op Tizen OS: 

- het starten van een zender hapert elke keer gedurende 10 sec , daarna werkt het correct 

- idem bij het zappen (hapering van 10-12 sec) 

- de ‘TV restart’ functie werkt niet 

Bij het streamen via andere apps (Netflix, YouTube.) zijn er geen vertragingen of haperingen .

Heeft iemand gelijkaardige ervaringen met de app om Samsung TV’s ? Ik heb TV Vlaanderen ook gecontacteerd maar daar adviseert met mij om de internet snelheid te controleren ... 

ik heb de app verschillende keren opnieuw geïnstalleerd zonder succes

alvast bedankt ! 
Maxime 

Spring naar oplossing
24 Antwoorden
Gmhbon
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem met een licht ander Samsungmodel. Het probleem is begonnen na een app upgrade. Andere tv apps geven geen probleem. Internet bandbreedte rond de 512 Mbps dus dat is zeker het probleem niet. Probleem zit bij TVV update.

VNiels
Student
Opties

Alsook ik heb dit probleem met een Samsung tv model QE50Q60TASXXN dus als ik dan voorgaande reacties lees is dit bij toch wel een Benelux model waarbij dit mis gaat. Als ik een speedtest doe op de browser van de tv haal ik ping 39ms, download  39,56Mbps, Upload 9,49Mbps. De ping schommelt wel wat bij verschillende testen. Zoals anderen heb ik bij andere streamingdiensten (Netflix, samsung tv, rakuten tv, ...) geen probleem. Ik dacht dat het eerder was vanaf het moment dat ik van het gratis full test abonnement overgestapt was naar het betalend light abonnement. Hiervoor had ik dan een chat aangegaan met tv vlaanderen maar even hebben ze gezocht naar het probleem maar dan kreeg ik een mail dat mijn vraag afgesloten was. Maar dus ik heb nog steeds dit probleem, staan jullie hier ondertussen verder mee?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @VNiels ,

Dit heeft niets te maken met een Benelux model of een Europees model.
Technisch gezien zijn beide modellen hetzelfde.
Als andere apps geen probleem hebben, dan lijkt het mij toch aan de app te liggen.
Zie: https://nl.trustpilot.com/review/tvvlaanderen.be
Ik denk dat je niet blij moet zijn met een betalend light abonnement.
40 Mbit/s is in principe voldoende. Met welke speedtest heb je getest?
Heb je het ook al bedraad getest? Zou je eens hier willen testen?:

https://www.delta.nl/internet/speedtest/

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
VNiels
Student
Opties

Goedenavond @Dick ,

ik heb eens een speedtest gedaan via uw link, standaard gebruik ik altijd www.speedtest.net . Hieronder kunt u de resultaten zien. Waarschijnlijk kan de tv niet echt sneller op beide vlakken want met de pc op dezelfde positie/manier heb ik duidelijk snellere snelheden.

IMG_5608.jpegIMG_5609.jpeg

Ook bedraad blijft het probleem met Tv vlaanderen aanhouden. 

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @VNiels ,

Met de snelheid is niks mis. Ik schreef al eerder dat het aan de app ligt.
Als je die reviews leest, word je niet vrolijk. Je zou een decoder kunnen overwegen:
https://www.tv-vlaanderen.be/klantenservice/satelliet-tv/materialen/onze-decoder/
De vraag is alleen of je er iets mee opschiet..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes