01-07-2020 09:24 PM
Beste Samsung community,
In de verenigde staten is er inmiddels een firmware update uitgekomen voor de QxxT 2020 serie. Deze firmware update brengt een aantal enorme verbeteringen met zich mee, tot op het punt dat ik er over na denkt tóch een Q90T aan te schaffen in plaats van een concurrerend model.
Deze veranderingen zijn onder andere:
* Toevoeginge van de 'Filmmaker' mode
* Verwijderen van het 'inverse ghosting' (pixel overshoot door te agressieve pixel overdrive instellingen) in Game Mode (voor mij erg belangrijk.
Echter blijkt bij nader onderzoek dat deze betreffende firmware update in Europa er niet is en wij een compleet andere Firmware serie volgen dan zij... is er enig idee of deze update ook naar ons komt? Zo niet kijk ik weer gerust verder.
Met vriendelijke groet,
Kevin
Solved! Go to Solution.
22-10-2020 01:03 PM - last edited 23-10-2020 11:45 AM
Bedankt Erik heb nog wel een vraagje er staan 2 versies op 1402.6 All OS en All Windows welke moet ik downlouden ? en verbetert dit wel sommige problemen ? eigenlijk ben ik nog steeds aan het twijfelen tussen deze Q95T tv of toch maar een LG cx heb nog nooit zo getwijfeld heb altijd samsung gehad hiervoor de QF9 !! en ik zoek ook iets van wat nu de beste instellingen zijn betreft netflix kijken, gamen wat aan en wat uit de 1 zegt eco modus aan de andere uit, contrast verbetering uit/aan moeilijk zoveel verschillende meningen.