Deze ronde rongen zijn gewoon altijd te zien Bekijk bericht
Hi @GerritMethorst, Dat ziet er niet goed uit! Zou je de beeldtest kunnen uitvoeren en hier foto's v... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Deze ronde rongen zijn gewoon altijd te zien Bekijk bericht Hi @GerritMethorst, Dat ziet er niet goed uit! Zou je de beeldtest kunnen uitvoeren en hier foto's v... Bekijk bericht |
Mijn TV Samsung Tv UE46D8000 herkent niet de USB-stick SanDisk USB 3.1 Gen 1 Solid State Flash Drive 256 GB. Als men Source oproept op... Bekijk bericht Hallo @weereentje, Mijn collega raadt aan op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp... Bekijk bericht |
Bovengenoemde tv gaat niet meer aan, resetten via afstandsbediening/tv controller heb ik geprobeer zonder resultaat. Af en toe komt het... Bekijk bericht Probeer even de TV van het stroom te halen en opnieuw aan te sluiten, mogelijk helpt dat. Daarnaast ... Bekijk bericht |
M'n internet app is verdwenen, hoe krijg ik die terug? Bekijk bericht Hoi @HeVa , Geen dank! Mooi dat het weer werkt! Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing kunnen mark... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung the Frame. Helaas kwam ik er telaat achter dat alles werkt via de One Connect Box. Om een kabelgoot te voorkomen ben... Bekijk bericht Wij raden het af om aan deze kabels te zitten sleutelen of iets dergelijks, deze kabels zijn erg gev... Bekijk bericht |
Wij hebben een Samsung tv model UE48H6400AW, deze hebben we 5 jaarOp zich een prima tv, mooi beeld, dat is het probleem niet, maar na 5 jaar al... Bekijk bericht Je kunt het eventueel nog bij je verkoper aankaarten, wellicht dat je nog wettelijke garantie hebt e... Bekijk bericht |
Onlangs heb ik een 43 inch Samsung frame tv aangeschaft. Na twee weken gebruik te hebben gemaakt van de gratis kunstwerken wilde ik nu de gift... Bekijk bericht Hi @Gijsbr82, Welkom op de Community! Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, hoe bevalt 'ie tot d... Bekijk bericht |
Ik heb de Samsung 55 Q95T als ik in de geluid instellingen expertinstellingen de HDMI-eARC-Modus op auto zet dan komt er geen geluid uit de Sonos... Bekijk bericht Welke update versie gaat het om? Ik heb nu 1403.1 en daar zit de oplossing nog niet in. Bekijk bericht |
Hallo, ik heb ren vraag. Hoeveel cm zit er tussen de pootjes van de SAMSUNG Crystal UHD 43TU7000 (2020)? ik heb dit nodig om te kijken of... Bekijk bericht Als je het heel zeker wilt weten dan kun je het beste langs de winkel gaan om het op te meten. Bekijk bericht |
Hoi hoi, Het is mij na al die jaren nog niet gelukt bepaalde apps te vinden/zoeken op mijn smart tv. Kan dat bij dit model niet meer? ... Bekijk bericht Het kan ook goed zijn dat bepaalde apps niet meer worden ondersteund door de ontwikkelaar van de des... Bekijk bericht |
Hoi Ik heb 16 april 2020 een Qled QE65Q800T gekocht. Daar is een promotie bij €500 retour of een Samsung S20. Ik heb voor het laatste gekozen.... Bekijk bericht Wat precies? Wellicht dat ik je hierbij kan helpen. Of nog makkelijker, door middel van een Hulp op ... Bekijk bericht |
Nieuwe Samsung the Frame 32 inch (2020) gekocht. Daar zit een afstandsbediening bij voor meerdere apparaten. Het lukt me niet om die te koppelen... Bekijk bericht Er komt nog een update voor, waarmee een reeks decoders worden toegevoegd. Deze zullen dan ook worde... Bekijk bericht |
Van de een op andere dag geen geluid meer uit de Harman Kardon soundbar via de HDMI-ACR-aansluiting.Heeft een aantal maanden feilloos gewerkt. Mijn... Bekijk bericht @Monique19691 Bedankt voor de update! Fijn dat het nu werkt! Ik heb jouw reactie als oplossing gemar... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds gisteren (07-07-20) heb ik problemen met de smart TV Q70r, gekocht begin april 2020. Alle stream dienst apps werken niet meer,... Bekijk bericht |
Hoi, sinds vandaag de harman kardon citation multibeam 700 aangesloten op mijn Samsung qe65q64r via HDMI ARC. Het volume is prima als ik... Bekijk bericht Hoi @Anoer , Anoer, Bumpen mislukt 😉. De HK servicedesk is niet goed op de hoogte. De optie Auto vo... Bekijk bericht |
Beste, Sinds gisteren ben ik trots eigenaar van de QE55Q85R televisie van Samsung. Vanochtend werkte de tv naar behoren. Zowel mijn... Bekijk bericht Goedenavond @Sebastiankuik , Sebastiaan, Is de volledige Model Code van de tv QE55Q85RALXXN? Zie de ... Bekijk bericht |
Na heel veel jaren gebruik gemaakt te hebben van deze TV pakte ik eens de handleiding erbij. Hieruit bleek dat PIP mogelijk moet zijn op de TV,... Bekijk bericht Hoi @FrankO68 , Frank, Geen dank! Dat klopt inderdaad. Staat ook in de handleiding 😉. Fijne avond! Bekijk bericht |
Beste community, Ik heb afgelopen maand de Samsung QLED 8K 65Q800T gekocht. Ik heb hierbij een promotie ontvangen, namelijk de samsung... Bekijk bericht Hi @MkM123, Welkom op de Community. Het recht op het Voordeel komt te vervallen na ontbinding van de... Bekijk bericht |
Beste lezer, Sinds enkele weken hebben wij problemen met de internetverbinding in onze slaapkamer met onze televisie, type UE40NU7120... Bekijk bericht Goedenavond @Aminenabil , Met deze melding kan niemand in dit forum iets beginnen zonder de gegevens... Bekijk bericht |
Hallo! Ik heb vanochtend The Frame QE32LS03T (2020) ontvangen, nieuw. Ik heb alle stappen gevolgd zoals in de installatie guide, alleen pakt hij... Bekijk bericht |