Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie Soundbar bij tv 55" Neo QLED 4K

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2022 03:34 PM)
209 Weergaven
DiamondDutch
Apprentice
Opties

Ik heb op 10 februari een 55" Neo QLED 4K tv gekocht inclusief een promotie waarin wordt beloof een soundbar Q700 bij te leveren. Tot nu toe niets ontvangen. Al aantal malen via Whatsapp contact gehad en men zegt leveringsproblemen te hebben. Na 5 maanden is het toch wel schandalig te noemen. Zojuist ook gebeld met een medewerker maar die kan ook niets toezeggen, alleen vastleggen dat ik al meerdere malen gereclameerd heb. Als er helemaal geen soundbar meer geleverd zou kunnen worden dan zou ik er vrede mee hebben maar lever dan een vergelijkbaar exemplaar of een betere soundbar als vervanging. 

0 Likes
6 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @DiamondDutch ,

Dat duurt wel erg lang! Zou je je registratienummer willen posten?
Dan kan ernaar gekeken worden. Alvast bedankt!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
DiamondDutch
Apprentice
Opties

NLD6434100CBCWL

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @DiamondDutch ,

Thanks! Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.

Fijne dag nog! ☀️😎

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
DiamondDutch
Apprentice
Opties

Oke, dank, hopelijk kan de Community Manager wat bewerkstelligen. Ook een fijne dag nog.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hi @DiamondDutch ,

Thanks! Ik blijf het in ieder geval voor je monitoren..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @DiamondDutch, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de registratie op 25 maart bij ons is binnengekomen en dat deze ook al is beoordeeld. Zodra mijn collega's van de promotieafdeling de soundbar binnen hebben wordt deze ook zo snel mogelijk verstuurd. Ik zal bij hen navragen wat de status is en wanneer we deze kunnen verwachten, zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook direct een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200