Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

One Connect kabel 10 of 15 meter

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2022 11:55 PM)
1989 Weergaven
ChristelO
Journeyman
Opties

5 maanden geleden kocht ik een neo qled 4K 55 qn95a. De kabel is dikker dan van een oudere tv. Ook is de one Connect box groter. Dit is tot daar aan toe. Het orobleem is vooral dat de kabel te kort is. Mijn one connectbox staat nu noodgedwongen onder de tv op de grond. Overal zijn langere kabels te koop (ik heb 10 of 15 meter nodig)maar niet voor mijn tv. 
Waar kan ik een one Connect kabel kopen van 10 of 15 meter voor mijn neo qled 4K 55 qn95a?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @ChristelO ,

Een kabel in die lengte voor deze tv is nooit gemaakt en dus helaas nergens te verkrijgen..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @ChristelO ,

Een kabel in die lengte voor deze tv is nooit gemaakt en dus helaas nergens te verkrijgen..

signatureee
Groet, Dick

amor69
Apprentice
Opties
Ok
0 Likes
ChristelO
Journeyman
Opties

Bij de mediamarkt heeft een poos een kabel van15 meter online te koop gestaan. Er werd allen telkens een kabel van 5 meter geleverd. Nadat ik een paar keer een poging had gedaan om de aangeboden kabel in huis te halen, vertelde men mij daar dat de kabel niet in Nederland te koop is maar dat hij wel  n Duitsland te koop zou zijn.  Begrijp ik nu dat als hij nooit gemaakt is hij ook niet in het buitenland te vinden is?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @ChristelO ,

De informatie van MM is onjuist. Zelfs op eBay vind je alleen maar 2,5 meter kabels.
De Slim One Connect is ook nog niet zolang op de markt.
Je mag van mij op zoek gaan, maar je zult alleen niets vinden.
Het nummer van de Slim Connect is volgens mij BN-04592A. Staat onder de poort.
Het nummer van de huidige kabel is BN39-02688B. Niet elke Invisble Cable heeft de zelfde stekkers.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
ChristelO
Journeyman
Opties
  • Hallo Dick,
  • Enig idee of er ooit nog een langere kabel voor mijn tv op de markt komt?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @ChristelO ,

Eerlijk gezegd geen idee. Kun je het niet anders oplossen?
Stuur anders een foto van de huidige situatie en hoe het zou moeten worden..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
ChristelO
Journeyman
Opties

D7E4A067-8DB5-4F64-87B0-C146A537CA8C.jpeg

B195BB77-A95A-4F9D-BD89-6FDA1826076F.jpeg

 “close up” foto is van maart. Andere foto heb ik net gemaakt. ( kamer moet nu leeg want we gaan maandag verbouwen) Ik zou de one connectbox graag in de kast hebben, maar daarvoor heb ik dus een langere kabel nodig dan 1 van 5 meter. Alternatief lijkt me hooguit tv omruilen voor eentje waar wel een langere kabel voor is, maar dat is na 5 maanden ook gemakkelijker gezegd dan gedaan.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @ChristelO , Christel,

Thanks! Mooie ruimte! Het nut van een langere kabel ontgaat me even.
Kun je er geen tv meubel onder plaatsen? Je kunt dan daarin de OCB en alle randapparatuur kwijt. De OCB alleen niet in een afgesloten ruimte plaatsen. Deze kan nogal warm worden.
Je kunt daar eventueel ook nog een soundbar op neerleggen.
Omruilen voor een andere zal ook lastig worden, want 5 meter komt niet vaak voor.

nl-feature---401035758.jpgsonos-multiroom.jpeg

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
ChristelO
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

Het was de bedoeling om de ocb in de open kast te zetten waar nu alleen nog een versterker te zien is. Om de uitbouw over te steken heb ik een kabel nodig die richting de 10 meter gaat.

Een televisiemeubel wordt te propperig. We hebben dit al eerder overwogen, maar er staat een bijzettafeltje naast de bank en dat vinden we genoeg. 
Ik ga alles nog maar eens laten bezinken. Komt tijd komt raad.
Dank je wel voor het meedenken!