Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie aanvragen lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2023 03:08 AM)
867 Weergaven
Lendrix
Journeyman
Opties
Goedenacht,

Betreft registratienummer NLD10334620BHVB

Ik zit al weer dagen te wachten op een reactie van Samsung.
Heel erg klantonvriendelijk allemaal.
Mijn hele huis staat vol met Samsung apparatuur maar dit is echt een zware tegenvaller. Het lijkt er wel op alsof ik geen gebruik mag maken van die promo actie van mijn vers aangekochte neo qled TV.

Het zou heel erg klantvriendelijk zijn als er een mens contact met me opneemt om dit te bespreken. Naar mijn weten zat er een prima foto bij de promotie registratie. Heb nog even gekeken en alles staat er kraakhelder op. Een foto van het serienummer achter op de TV gaat niet lukken want Hello TV heeft de TV ingebouwd en ik ga niet de boel weer afbreken om een foto te maken. Op de doos staat ook alles netjes aangegeven dus dat zou genoeg moeten zijn. 

Ook het feit dat ik nu binnen een paar dagen moet reageren en jullie er weken over doen om op mijn registratie te reageren stuit me tegen de borst.

Heb de vorige keer al via Twitter, Messenger, WhatsApp en telefoon contact proberen te leggen maar dat verliep ook verre van soepel. Uiteindelijk via Twitter iemand die reageerde en alles ingevuld en ingestuurd. Heb toen al gezegd dat het formulier niet in orde is. Ik kon geen vervangend afleveradres invullen met een Nederlands adres dus heb ik in alle velden mijn hele adres maar ingevuld in de hoop dat het goed zou komen zodra er een mens naar ging kijken. 

Ook mails sturen waarop je niet kunt antwoorden is verre van klantvriendelijk.
Gewoon simpel en mail adresje waarop ik aanvullende fotos kan toesturen zou toch fantastisch zijn geweest.

Ik hoop dat er iemand is die me uit deze Samsung HEL kan helpen....

Met vriendelijke groet,

Een zwaar teleurgestelde Samsung gebruiker

Verzonden vanaf mijn Galaxy

0 Likes
Spring naar oplossing
Rombout
Explorer
Opties

Zeer onprofessionele reactie. Werken er ook mensen bij Samsung met kennis van zaken, die klantvriendelijk en bovenal klantgericht zijn. Zo'n antwoord is het afschuiven van problemen. 

0 Likes
Rombout
Explorer
Opties

Nee Martijn. Ik kan wel bellen, maar ik word steeds uit de wachttrij gegooid. Dat schreef ik al. Dit heeft me al uren gekost.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ja hoor voldoende, vandaar ook mijn vraag voor welke actie je wilt registreren.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rombout
Explorer
Opties

Ik heb dat al gedaan. De S23+. Ik heb inmiddels 2 registratienummers. Heeft het zin om deze in te toetsen?

0 Likes
Rombout
Explorer
Opties

NLD10157594MNXZ

NLD10326284SPFS

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Rombout Wat zijn de registratie nummers? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee

0 Likes
Rombout
Explorer
Opties

NLD10157594MNXZ en NLD10326284SPFS

Rombout
Explorer
Opties

Kom je eruit Martijn?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

De Community is geen live chat, dit is een forum en het kan dan ook soms wat langer duren voordat ik een berichtje terug stuur. Als ik de gegevens erbij pak ziek ik verder geen bijzonderheden staan. De aanvraag met nummer NLD10157594MNXZ is afgewezen vanwege de foto van het contract in plaats van de factuur. De andere aanvraag is nog niet beoordeeld maar hierbij zie ik wel een andere foto staan. 

Ik zal mijn collega's van de promotie afdeling vragen wat de huidige status is en of het ene nummer de andere aanvraag vervangt. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook en berichtje.

Mijn excuses voor het ongemak!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

Rombout
Explorer
Opties

Oké Martijn. Dit begint serieus op hulp te lijken. Dank je wel. Ik wacht je bericht af.