op 12-07-2023 08:49 PM
Hallo, vorig jaar heb ik een Samsung 8K Qled 65 inch gekocht. Sinds gisteren is hij begonnen met flikkeren aan de onderkant van het scherm. Dit gebeurt bij youtube en iptv app. Bij Netflix PS5 en Nintendo switch gebeurt dit niet. Dit is echt storend. Tv is net een jaar oud en veel geld gekost. Ik heb nog garantie. Wat moet ik doen?
12-07-2023 08:59 PM - bewerkt 12-07-2023 09:21 PM
Goedenavond @Hido79 ,
Even vooraf. Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Duits model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XZG. Een grijze import tv:
https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/
Waar is deze tv aangeschaft? Zie je dit ook bij tv kijken of heb je geen tv-ontvanger?
Zou je de Smart Hub willen resetten? Bij Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle zelf gedownloade apps uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden geïnstalleerd.
Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
op 12-07-2023 09:25 PM
Bedankt voor uw bericht en informatie. Dit wist ik helemaal niet. Ik dacht dat het een aanbieding was:) Ik kijk geen tv via een provider. Eerlijk gezegd kijk ik ook geen tv. Gelukkig gebeurt het tijdens gamen en Netflix niks. Alleen bij youtube en iptv. Het gebeurt ook niet altijd, de ene keer wel de andere keer weer niet. Ik zal eerst de stekker eruit halen, kijken wat hij morgen doet.
op 13-07-2023 04:45 PM
Hi @Hido79 , goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hebben de tips van @Dick je hierbij geholpen? Is jouw TV verder ook helemaal up-2-date? Kan je hier anders een foto van maken en deze met ons delen? Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn