Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback samsung the fram afgekeurd

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2023 06:36 PM)
1250 Weergaven
Omesh
First Poster
Opties

IMG-20230712-WA0001.jpg

Hallo,

Ik heb meegedaan met de samsung cashback en gratis frame actie, nadat ik een nieuwe samsung the frame heb gekocht. Het is een 55 inch tv. We hebben de factuur en de productsticker netjes toegevoegd. 

De reden was: de deelname is niet geschikt. De aanvraag is mislukt. 

Lekker duidelijk natuurlijk. 

Wat moeten we doen om de 100 euro cashback en gratis frame te krijgen? 

Bijgevoegd wat we hadden verstuurd. 

Alvast bedankt

IMG-20230626-WA0012.jpg

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Omesh, goedemiddag.

Ik heb van mijn collega's een terugkoppeling gehad. Vooralsnog kunnen we de aanvraag niet goedkeuren echter betekend dit niet dat je hier geen aanspraak op kan maken. Bewaar de gegevens van je aanvraag en het registratienummer goed. Wanneer je de TV hebt uitgepakt en deze hebt geïnstalleerd kan je mij een berichtje sturen met de foto van het menu van je TV. Ik zal deze doorsturen naar mijn collega's zodat je aanvraag alsnog in behandeling kan worden genomen. Wel is ons verzoek om dat zo snel mogelijk te doen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Omihomi, goedemiddag.

Dit is niet de manier om deel te nemen aan een promotie. Via onze website kan je deelnemen aan de promotie actie en jezelf hiervoor ook registreren. Nadat je een registratie hebt voltooid, ontvang je per e-mail ook een deelname bevestiging 😇 De sticker op de doos dient overigens zichtbaar uitgeknipt te zijn 😉

Kijk hier voor meer informatie: 

• Nederland: https://bit.ly/2pDrIpq

• België: https://bit.ly/2qY9dgn

Groeten,

Martijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 Antwoorden
DTrooper
Explorer
Opties

goedenavond,

Het kan wellicht te maken hebben dat het niet lukt doordat de productsticker niet uitgeknipt is.

deze moet men uitknippen en een beetje van afstand met bijvoorbeeld een tafel als ondergrond gefotografeerd worden.

Dit is namelijk nodig omdat er mensen zijn die misbruik maken van de actie door een foto van een doos in de winkel te maken zonder ooit de tv gekocht te hebben.

wellicht is dit de rede van afkeuring in uw geval.

Helemaal zeker weet Samsung waarschijnlijk wel wat de rede is.

voordat u gaat knippen, zal vast wel iemand van Samsung hier reageren.

groet,

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Omesh, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het registratienummer van jouw aanvraag? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Het klopt overigens wel wat @DTrooper aangeeft, de productsticker dient wel uitgeknipt te zijn 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Omihomi
First Poster
Opties
Hallo Martijn,

Het registratienummer is NLD10358858LGXG.

Groet
Omesh
0 Likes
Omihomi
First Poster
Opties
Registratie nummer is NLD10358858LGXG
0 Likes
Omihomi
First Poster
Opties
Hierbij de uitgeknipte product stickerIMG-20230713-WA0002_1000012404_1689263285.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Omihomi 

Dankjewel voor je reactie en de foto. Ik zal bij mijn collega's navragen wat de reden is van de afwijzing en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Omihomi, goedemiddag.

Ik heb van collega's een terugkoppeling gehad en om de aanvraag verder in behandeling te kunnen nemen willen wij graag een foto ontvangen van het menu van je TV. Ga hier voor naar Instellingen > Ondersteuning > Over deze TV. De TV dient volledig op de foto te staan en de informatie dient leesbaar en scherp te zijn. De anvraag zal dan opnieuw in behandeling worden genomen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Omesh, goedemiddag.

Is het nog gelukt met de foto? Je kan deze ook hier plaatsen zodat we deze kunnen toevoegen aan de registratie.

Groeten,

Martijn

Omihomi
First Poster
Opties
We hebben onze TV nog niet uitgepakt. We hebben het gekocht voor onze verhuizing in oktober. We kunnen het dan pas open maken. Is er ook een alternatief?
0 Likes