Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie aanvragen lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-07-2023 12:18 PM)
471 Weergaven
Lendrix
Journeyman
Opties
Goedenacht,

Betreft registratienummer NLD10334620BHVB

Ik zit al weer dagen te wachten op een reactie van Samsung.
Heel erg klantonvriendelijk allemaal.
Mijn hele huis staat vol met Samsung apparatuur maar dit is echt een zware tegenvaller. Het lijkt er wel op alsof ik geen gebruik mag maken van die promo actie van mijn vers aangekochte neo qled TV.

Het zou heel erg klantvriendelijk zijn als er een mens contact met me opneemt om dit te bespreken. Naar mijn weten zat er een prima foto bij de promotie registratie. Heb nog even gekeken en alles staat er kraakhelder op. Een foto van het serienummer achter op de TV gaat niet lukken want Hello TV heeft de TV ingebouwd en ik ga niet de boel weer afbreken om een foto te maken. Op de doos staat ook alles netjes aangegeven dus dat zou genoeg moeten zijn. 

Ook het feit dat ik nu binnen een paar dagen moet reageren en jullie er weken over doen om op mijn registratie te reageren stuit me tegen de borst.

Heb de vorige keer al via Twitter, Messenger, WhatsApp en telefoon contact proberen te leggen maar dat verliep ook verre van soepel. Uiteindelijk via Twitter iemand die reageerde en alles ingevuld en ingestuurd. Heb toen al gezegd dat het formulier niet in orde is. Ik kon geen vervangend afleveradres invullen met een Nederlands adres dus heb ik in alle velden mijn hele adres maar ingevuld in de hoop dat het goed zou komen zodra er een mens naar ging kijken. 

Ook mails sturen waarop je niet kunt antwoorden is verre van klantvriendelijk.
Gewoon simpel en mail adresje waarop ik aanvullende fotos kan toesturen zou toch fantastisch zijn geweest.

Ik hoop dat er iemand is die me uit deze Samsung HEL kan helpen....

Met vriendelijke groet,

Een zwaar teleurgestelde Samsung gebruiker

Verzonden vanaf mijn Galaxy

0 Likes
23 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Lendrix, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je inmiddels in gesprek bent geraakt met onze collega's via zowel Twitter als WhatsApp en deze hebben ook het één en ander voor je doorgezet. Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik wel voor om het gesprek via één kanaal voort te zetten 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Lendrix
Journeyman
Opties
Normaal gesproken zou ik het helemaal met je eens zijn maar de communicatie verloopt alles behalve soepel. Voor mij dus reden om elke mogelijkheid te gebruiken om mijn doel te bereiken. Ook het laatste bericht op Twitter stelt me niet gerust op een normale simpele afhandeling van deze zaak.
0 Likes
Lendrix
Journeyman
Opties

Dat zie ik inderdaad. Maar in de eerste registratie staat wel dat het om een Nederlands adres gaat en niet om een belgisch adres. Verder raden we de klanten altijd aan om geen werkadres op te geven, omdat het in de meeste gevallen niet goed afloopt. 

0 Likes
Lendrix
Journeyman
Opties
Snap je mijn bezorgdheid?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via verschillende kanalen kan je met ons in contact komen. Wanneer jouw aanvraag is afgewezen krijg je ook bericht om deze te corrigeren. Wanneer de aanvraag is gecorrigeerd zal deze ook opnieuw in behandeling worden genomen voor de beoordeling. Wanneer de aanvraag is goedgekeurd krijg je ook bericht van ons, evenals wanner het promotie artikel verstuurd is. 

Mocht het niet lukken om het artikel af te leveren dan zal deze ook weer worden teruggestuurd en nemen we ook contact op om de adres gegevens te controleren.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Lendrix
Journeyman
Opties
Eerste punt is dat ik een paar maanden geleden contact zocht via WhatsApp en er werd toen helemaal niet gereageerd. Nu gelukkig wel maar jullie claim dat jullie 24/7 bereikbaar zijn moet ik wel met een korreltje zout nemen.

Tweede punt is dat de actie binnen een paar dagen verloopt dus ik wil wel zekerheid hebben dat het in behandeling is en dat alles goed is. Jullie reactie termijn van twee weken ligt ver achter de einddatum van de promotie actie.

Derde punt. Als het niet goed gaat dan komt het terug..... Is dat nou wel een goed uitgangspunt? Niet zo milieuvriendelijk en ook niet erg professioneel. Waarom duikt niemand in het werkelijke probleem van deze zaak namelijk dat er een formulier is dat default op België met bijbehorende postcodes als je een afwijkend verzendadres invult.

Of je laat het aanpassen of je bied de optie niet aan...

Lijkt redelijk simpel.
Goed just my two cents.
Die er mee waar je wilt.
Ik hoop dat alles goed gaat en wens je een hele fijne dag toe.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Bedankt voor je feedback echter hebben wij deze mogelijkheden niet. Wanneer je de aanvraag hebt gecorrigeerd wordt deze ook opnieuw in behandeling genomen voor een beoordeling. Hier hebben wij verder geen invloed op en dienen dit ook af te wachten. Wel zie ik naast de foto's die je hier hebt gedeeld ook een foto van het menu van je TV.

Zodra de aanvraag ook opnieuw is beoordeeld, krijg je hier ook bericht van. Houd dan ook goed je e-mail in de gaten!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Rombout
Explorer
Opties

Ik heb precies dezelfde ervaring met Samsung. Ik heb nu 6 keer gebeld en word er steeds na heel lang wachten uitgegooid. Via whatsapp krijg ik de meest vreemde antwoorden, maar niet één die mij verder helpt. Wat erg dat er dan iemand tegen jou zegt dat je het maar via een en hetzelfde kanaal moet proberen. Samsung is bezig veel ergernis te veroorzaken en klanten te verliezen. Ze doen net of je een leuk bedrag terug kunt krijgen, maar maken het je zo moeilijk dat je het maar opgeeft. Ik heb er geen goed woord voor over. Omdat ik er via de app niet uitkwam vroeg ik ze om me even te bellen. Maar dat kunnen ze niet! hahaha, Samsung die niet kan bellen. Ook ik ben zwaar teleurgesteld. Ik zoek nu mensen die samen met mij en de Consumentenbond een rechtzaak willen aanspannen. Wie doet er mee?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Rombout 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het natuurlijk niet fijn wanneer het aanvragen van een promotie niet lukt. Voor welke promotie wil je je registreren? Naast WhatsApp kan je ons op verschillende manieren bereiken. Wij zullen inderdaad niet naar buiten bellen, wel kan je ons altijd bellen. 

Gr.

Martijn

0 Likes