op 13-07-2023 03:08 AM - laatst bewerkt op 13-07-2023 01:27 PM door MartijnK
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-07-2023 01:33 PM
Hi @Lendrix, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je inmiddels in gesprek bent geraakt met onze collega's via zowel Twitter als WhatsApp en deze hebben ook het één en ander voor je doorgezet. Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik wel voor om het gesprek via één kanaal voort te zetten 😇
Groeten,
Martijn
op 13-07-2023 01:53 PM
op 13-07-2023 01:53 PM - laatst bewerkt op 13-07-2023 01:58 PM door MartijnK
Dat zie ik inderdaad. Maar in de eerste registratie staat wel dat het om een Nederlands adres gaat en niet om een belgisch adres. Verder raden we de klanten altijd aan om geen werkadres op te geven, omdat het in de meeste gevallen niet goed afloopt.
op 13-07-2023 01:54 PM
op 13-07-2023 02:50 PM
Via verschillende kanalen kan je met ons in contact komen. Wanneer jouw aanvraag is afgewezen krijg je ook bericht om deze te corrigeren. Wanneer de aanvraag is gecorrigeerd zal deze ook opnieuw in behandeling worden genomen voor de beoordeling. Wanneer de aanvraag is goedgekeurd krijg je ook bericht van ons, evenals wanner het promotie artikel verstuurd is.
Mocht het niet lukken om het artikel af te leveren dan zal deze ook weer worden teruggestuurd en nemen we ook contact op om de adres gegevens te controleren.
Groeten,
Martijn
op 13-07-2023 03:15 PM
op 13-07-2023 03:26 PM
Bedankt voor je feedback echter hebben wij deze mogelijkheden niet. Wanneer je de aanvraag hebt gecorrigeerd wordt deze ook opnieuw in behandeling genomen voor een beoordeling. Hier hebben wij verder geen invloed op en dienen dit ook af te wachten. Wel zie ik naast de foto's die je hier hebt gedeeld ook een foto van het menu van je TV.
Zodra de aanvraag ook opnieuw is beoordeeld, krijg je hier ook bericht van. Houd dan ook goed je e-mail in de gaten!
Groeten,
Martijn
op 14-07-2023 12:12 PM
Ik heb precies dezelfde ervaring met Samsung. Ik heb nu 6 keer gebeld en word er steeds na heel lang wachten uitgegooid. Via whatsapp krijg ik de meest vreemde antwoorden, maar niet één die mij verder helpt. Wat erg dat er dan iemand tegen jou zegt dat je het maar via een en hetzelfde kanaal moet proberen. Samsung is bezig veel ergernis te veroorzaken en klanten te verliezen. Ze doen net of je een leuk bedrag terug kunt krijgen, maar maken het je zo moeilijk dat je het maar opgeeft. Ik heb er geen goed woord voor over. Omdat ik er via de app niet uitkwam vroeg ik ze om me even te bellen. Maar dat kunnen ze niet! hahaha, Samsung die niet kan bellen. Ook ik ben zwaar teleurgesteld. Ik zoek nu mensen die samen met mij en de Consumentenbond een rechtzaak willen aanspannen. Wie doet er mee?
op 14-07-2023 12:18 PM
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het natuurlijk niet fijn wanneer het aanvragen van een promotie niet lukt. Voor welke promotie wil je je registreren? Naast WhatsApp kan je ons op verschillende manieren bereiken. Wij zullen inderdaad niet naar buiten bellen, wel kan je ons altijd bellen.
Gr.
Martijn