Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met HDMI aansluitingen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2017 12:07 PM)
77084 Weergaven
ettelrA
Journeyman
Opties

Aan mijn Samsung tv heb ik meerdere apparaten hangen. 
Sinds kort zie ik, zodra ik mijn playstation aansluit (hdmi), geen beeld, maar hoor ik wel heel zacht geluid. 

De chromecast (hdmi) heeft hetzelfde probleem.

Als ik echter mijn laptop aan de tv hang met een hdmi kabel, doet die het wel prima, zowel beeld als geluid.

Playstation doet het ook gewoon op andere tv, dus daar ligt het niet aan.

Ik heb meerdere kabels geprobeerd, en ze doen het allemaal niet. Op een andere tv is er geen problemen. 

Weet iemand wat ik kan doen of waar dit aan zou liggen? Ik vind het zo vreemd dat mijn laptop het wel doet en de rest niet...

Spring naar oplossing
88 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
0 Likes
Vinjekko
Apprentice
Opties

Update: OPGELOST!

De one connect cable was de boosdoener, Samsung monteur kwam langs en zei meteen dat het aan de kabel lag toen ik vertelde dat ik vaak nog wel geluid had maar geen beeld.

One connect kabel vervangen en voila, werkt weer perfect!

Oplossing
Vinjekko
Apprentice
Opties

Het was de one connect cable waar waarschijnlijk een breukje in zat volgens de Samsung monteur, kabel is vervangen en het probleem is verholpen!

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Vinjekko ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het weer werkt!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Northlander
Journeyman
Opties

Hallo, er is geen One Connect cable aanwezig, kan dus ook niet defect zijn, toch bedankt, mvg,

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Northlander ,

Ik reageer ook op Vinjekko, niet op jou 😉..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Yips1976
First Poster
Opties

Hoi,

Al jaren ben ik zeer tevreden over al mijn Samsung Producten. Daarom nam ik het besluit om ook mijn TV te updaten naar een qled. Mijn TV word het meest gebruikt voor mijn pc en dit was de eerste weken geen enkel probleem. Echter, na 2 weken werd mijn pc niet meer herkend door de tv. Ik heb alles geprobeerd.. 4X nieuwe hdmi kabel gekocht. Tv resetten zonder kabels en een poosje laten staan maar noppes. Ik heb uiteindelijk een nieuwe grafische kaart voor mijn pc gekocht maar ook dit werkt niet. Op alle andere schermen is er geen enkel probleem. Zwaar teleurgesteld heb ik me een notebook  moeten kopen om mijn pc werk kunnen verder te kunnen zetten terwijl er een pc van + 2000 Euro staat die ik niet meer kan gebruiken op mijn Qled!! Op deze forum blijkt dat dit een veel voorkomend probleem is met Samsung Tv's. Graag wat uitleg!!

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Yips1976 ,

Je post in een Opgelost  topic uit 2017 en zonder de gegevens van de tv 🤷‍♂️.
Zou je een nieuw topic willen aanmaken met onderstaande gegevens?

De volledige Model Code van de tv. Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.

Een nieuw topic aanmaken kun je hier doen -> Nieuw topic 

signatureee
Groet, Dick

yuri86frame65
First Poster
Opties
Hallo allemaal,

Ik wil graag inbreken op dit gesprek.

6 weken geleden heb ik een nieuwe Samsung 65 inch frame 2022 gekocht, alles deed het goed tot ik 2 weken verder was en ik de zelfde problemen als hierboven kreeg.

Geen beeld op de hdmi poorten zowel ziggo, playstation 5 en Chromecast.

Samsung heeft de tv op afstand gerest en heb en toen direct gezien dat de poorten allemaal niet werkte. Moeder bord probleem!!

Ik heb met pijn en moeite na 4 weken onderhandelen met media markt een nieuwe tv gekregen.

Alles deed het weer zoals het hoorde tot ik mu een week verder ben en het weer gebeurt.

Blijf je afvragen na alle topic gelezen te hebben dat er telkens verwezen wordt naar hdmi loskoppelen, tv van stroom ect.

Ik kan jullie allemaal vertellen dit heeft daar niks mee te maken. Er gaat duidelijk wat mis met de software (ondanks deze up to Date) is.

De enige oplossing om het probleem voor een tijdje weg te halen is bij I stellingen hdmi extra uit te zetten.
Wat werkt tot de tv weer besluit deze zelf aan te zetten.

Dit heeft dus niks te maken met kabels, tv modellen of apparaten.

Maar gewoon echt met de slecht werkende sofware van Samsung

Ik vraag me daarom ook af!!! War Samsung hier aan gaat doen na zoveel topic gelezen te hebben en het neer blijven leggen bij de klant en rand apparatuur?

Graag hoor ik hier wat over nu ik met een 2e nieuwe tv in binnen 7 weken weer gezeur heb?

Ps alle kijk eerst naar de invoerinstelling, hdmi extra en deze uit te zetten.

Samsung wil controle over de apparaten om uit of aan te zetten automatisch, hier gaar het in mij optiek mis in de sofware en loopt de tv vast of valt het beeld weg!!!
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt voor de feedback, @yuri86frame65. Ik kan begrijpen dat je dit graag opgelost ziet, is het misschien een idee om nogmaals een Hulp op Afstand afspraak in te plannen? 

Groeten, 

Joey

0 Likes