op 11-09-2017 12:07 PM
Aan mijn Samsung tv heb ik meerdere apparaten hangen.
Sinds kort zie ik, zodra ik mijn playstation aansluit (hdmi), geen beeld, maar hoor ik wel heel zacht geluid.
De chromecast (hdmi) heeft hetzelfde probleem.
Als ik echter mijn laptop aan de tv hang met een hdmi kabel, doet die het wel prima, zowel beeld als geluid.
Playstation doet het ook gewoon op andere tv, dus daar ligt het niet aan.
Ik heb meerdere kabels geprobeerd, en ze doen het allemaal niet. Op een andere tv is er geen problemen.
Weet iemand wat ik kan doen of waar dit aan zou liggen? Ik vind het zo vreemd dat mijn laptop het wel doet en de rest niet...
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-02-2022 10:01 AM
op 06-02-2022 06:36 PM
Update: OPGELOST!
De one connect cable was de boosdoener, Samsung monteur kwam langs en zei meteen dat het aan de kabel lag toen ik vertelde dat ik vaak nog wel geluid had maar geen beeld.
One connect kabel vervangen en voila, werkt weer perfect!
op 06-02-2022 06:37 PM
Het was de one connect cable waar waarschijnlijk een breukje in zat volgens de Samsung monteur, kabel is vervangen en het probleem is verholpen!
op 06-02-2022 06:39 PM
Hey @Vinjekko ,
Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het weer werkt!
Fijne avond!
op 06-02-2022 06:54 PM
Hallo, er is geen One Connect cable aanwezig, kan dus ook niet defect zijn, toch bedankt, mvg,
op 06-02-2022 06:57 PM
op 25-10-2022 09:31 AM
Hoi,
Al jaren ben ik zeer tevreden over al mijn Samsung Producten. Daarom nam ik het besluit om ook mijn TV te updaten naar een qled. Mijn TV word het meest gebruikt voor mijn pc en dit was de eerste weken geen enkel probleem. Echter, na 2 weken werd mijn pc niet meer herkend door de tv. Ik heb alles geprobeerd.. 4X nieuwe hdmi kabel gekocht. Tv resetten zonder kabels en een poosje laten staan maar noppes. Ik heb uiteindelijk een nieuwe grafische kaart voor mijn pc gekocht maar ook dit werkt niet. Op alle andere schermen is er geen enkel probleem. Zwaar teleurgesteld heb ik me een notebook moeten kopen om mijn pc werk kunnen verder te kunnen zetten terwijl er een pc van + 2000 Euro staat die ik niet meer kan gebruiken op mijn Qled!! Op deze forum blijkt dat dit een veel voorkomend probleem is met Samsung Tv's. Graag wat uitleg!!
op 25-10-2022 09:49 AM
Goedemorgen @Yips1976 ,
Je post in een Opgelost ✅ topic uit 2017 en zonder de gegevens van de tv 🤷♂️.
Zou je een nieuw topic willen aanmaken met onderstaande gegevens?
De volledige Model Code van de tv. Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Een nieuw topic aanmaken kun je hier doen -> Nieuw topic
op 24-12-2022 04:51 PM
op 28-12-2022 03:51 PM
Bedankt voor de feedback, @yuri86frame65. Ik kan begrijpen dat je dit graag opgelost ziet, is het misschien een idee om nogmaals een Hulp op Afstand afspraak in te plannen?
Groeten,
Joey