09-02-2019 06:11 PM - bewerkt 09-02-2019 06:14 PM
Sinds geruime tijd heb ik het probleem dat mijn UE49KS7000 TV plots de melding geeft dat mijn Telenet Digicorder niet meer gevonden kan worden. De TV sluit dan meermaals vanzelf af en start weer op, zonder enige aanwijsbare reden. Het enige wat dit probleem verhelpt, is de OneConnect fiche in de TV uitpluggen en weer inpluggen. Dan blijft de TV het wel doen. Dit herhaalt zich echter telkens als de TV wordt aangezet.
Technieker is al 2 keer langsgeweest: eerste keer volledige printplaat in de OneConnet box vervangen, maar probleem is weer opgedoken. Tweede keer lag het zogezegd aan de HDMI-kabel tussen de OneConnect box en Digicorder, maar probleem stelt zich nog steeds.
Ik vermoed dat het probleem in de TV zelf zit. Heeft iemand ditzelfde al meegemaakt en mogelijk een oplossing hiervoor?
op 12-02-2019 02:32 PM
@DeDa22 wat apart dat dit weer voorkomt! Hoelang heeft de televisie het uiteindelijk foutloos gedaan na het laatste bezoek van een monteur?
op 12-02-2019 09:01 PM
Na de 2de herstelling hebben we 1 keer naar de TV kunnen kijken zonder problemen. De 2de keer dat ik de TV aanzette, was het weer van dat. Ik denk toch dat er ergens een probleem in de TV zelf moet zitten, aangezien het telkens weggaat als ik de fiche van de OneConnect in de TV uitplug en weer inplug. Het is precies alsof er dan een soort "reset" gebeurt die alles even goed laat werken...
op 14-02-2019 02:46 PM