Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart wordt niet goed weergegeven op de Samsung QE55Q9F 2018

(Onderwerp aangemaakt op: 10-02-2019 12:54 AM)
907 Weergaven
Wolkje77
Explorer
Opties

Wat me al eerder opviel is dat deze TV zodra het wat lichter is  en het volgende beeld zwart met lichte kleuren erin de tv de omzetting niet meteen pakt. Dat wil zeggen dan is het beeld heel donker en je ziet dan langzaam de goede zwarte kleur. Dit was heel goed te merken met het programma Wie is de mol. Daar komen af en toe de kandidaten in beeld met een zwarte achtergrond en de kandidaten zijn dan mooi in beeld maar het zwart is dan bij mij niet zwart maar wordt langzaam zwart. Dit is heel irritant. Het is alsof de computer van de TV de omzetting niet aankan van opeens zwart naar licht of van licht naar zwart. Ook als ik snel van zender naar zender ga kan de TV dit ook niet goed aan. als ik snel van 1 naar 2 naar 3 en verder snel wil gaan is het meestal rond zender nummer 10 dat die het dan niet meer weet. Dit is voor mij al de 2e TV Samsung QE55Q9F 2018 sinds ik hem heb gekocht in November 2018. De eerste had strepen in beeld en is toen door leverancier omgeruild. Ik heb genoeg (extra) garantie en dit is een Nederlands model gekocht bij een bekende erkende samsung dealer.  Kent iemand deze problemen ook?? 

0 Likes
7 Antwoorden
BonesNL
Navigator
Opties

Wen er maar aan...

0 Likes
Wolkje77
Explorer
Opties

Is een lekker antwoord daar kunnen we wat mee, maar niet heus !!!

0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Snap ik, maar had je hier al een reactie van samsung gehad?

Zit ook met het 2e toestel, 2e moest ik houden, kwam allemaal goed werd er beloofd. Nou dat hebben we gezien.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Wolkje77 @BonesNL hebben jullie bekeken of een reset van de tv werkt? Daarnaast ontvang ik graag de firmwareversie van jullie tv, zodat ik dit verder kan bekijken.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

De laatste firmware.

Voor de rest vraag joeri maar. Problemen zjn onderkend, wordt hard aan gewerkt bla bla bla

9 maand verder...

0 Likes
Wolkje77
Explorer
Opties
Laatste versie net gekeken en had de laatste versie. Geen verandering bij reset.
0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

@Wolkje77  zet lokaal dimmen eens op Hoog, is het bij mij wel iets beter van geworden. Net andersom als je verwacht.

0 Likes