op 26-11-2020 04:09 PM
Hallo
Ik ben woonachtig in Spanje , nu heb ik begin dit jaar een nieuwe tv samsung gekocht.
Nu zijn wij al wat maanden verder en wil er een update komen op de tv maar, er wordt gezegd dat ik te weinig plaats heb om de update te installeren want er zou voor 700mb games op staan , maar er staan geen games op .
Wat moet ik doen ??
Het intern geheugen is 1gb ,
graag antwoordt
mvg Noens Rudolf
op 26-11-2020 04:16 PM
Goedemiddag @rudipatty , Noens,
Je zou dit kunnen oplossen door de Smart Hub te resetten.
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen of
Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd..
op 30-11-2020 10:58 AM
Hoi Noens, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community!
Heeft de tip van @DickKoster nog geholpen?
Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, stuur ons dan gerust een berichtje!
Groeten,
Martijn
op 25-12-2020 04:15 PM
Hallo
Ik reageer zo laat omdat ik toen ik die vraag stelde in Belgie verbleef , en dat was voor mijn tv in Spanje.
Nu zijn wij terug in Spanje en ik heb die tip geprobeerd , maar het brengt niet op .
Wanneer ik de Smart Hub heb gereset dan komen de apps die op de tv staan er van zelf terug in.
Ik heb dus een opslag van 1gb en die apps die er terug inkomen zijn samen al 800 mb dus heb ik te weing voor die update er op te zetten .
Nu vraag ik mij af is er een mogelijkheid om de opslag te vergroten met een stick ofzo .
Groeten
Rudi
op 02-01-2021 10:13 AM
Het vergroten van het interne geheugen met een USB-stick is helaas geen optie, het updaten van de firmware daarentegen wel.
Uitleg over het updaten door middel van een usb-stick vind je hier en het firmware bestand vind je op de product pagina van jouw televisie.