Ik heb een Samsung frame tv (UE49LS03N.
Nu wil ik graag radio luisteren van tele2 via de versterker. Maar als ik dan de tv in de kunstmodus zet... Bekijk bericht
Beste allen,
Sinds een paar dagen een trotse eigenaar van een Q80T. Maar ik ben nog niet helemaal happy. Dit is onze eerste smart TV en... Bekijk bericht
Wil graag een 75 inch tv uit de 7000 serie kopen wil graag weten welke het beste beeldkwaliteit heeft ue75tu7000 ue75tu7020 ue75tu7100 of de... Bekijk bericht
Vorige week deze tv aangeschaft. Door Samsung bezorgd en installatie verzorgd. Toen bleek al direct dat KIJK app niet beschikbaar was in TIZEN... Bekijk bericht
Hallo,
heeft het hierboven vernoemde model (Samsung Qled 4K 65 inch S70T (2020)) een one connect Box inbegrepen in de doos?
zo niet, bestaat... Bekijk bericht
Hallo, verleden week een 55 inch Frame gekocht met gratis lijst plus 100 euro cash back. Nu heb ik via de actiesite van Samsung geklikt op de... Bekijk bericht
Hi allemaal,
Ik heb me inmiddels redelijk ingelezen op de problematiek over de Earc aansluiting van de one connect box i.c.m. de Sonos ARC.... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung TV Model: UE48H6200AW die niet meer opstart. Infrarood lampje brandt wel en reageert ook op de afstandsbediening. Hele nacht uit... Bekijk bericht
Hallo
Ik ben woonachtig in Spanje , nu heb ik begin dit jaar een nieuwe tv samsung gekocht.
Nu zijn wij al wat maanden verder en wil er een... Bekijk bericht
Gisteren mijn nieuwe 90T (2020, NL model) TV in gebruik genomen.
Stilstaande en langzaam bewegende beelden zijn fantastisch. Maar... Snel... Bekijk bericht
Vandaag weer een nieuw probleem. Mijn Samsung kan geen wifi netwerk vinden. Wanneer houd het op? Wat is er toch aan de hand? Hoe kan ik mijn TV... Bekijk bericht
Hallo,
sinds gisteren een Samsung HW-N400 Soundbar aangesloten op de TV via een Optische kabel. Aansluiten ging prima en alles werkte... Bekijk bericht
Ik heb een nieuwe Samsung QE43Q65T gekocht en daarop aangesloten een Bose soundbar 700. Het probleem is dat mijn tv vanzelf aangaat. Soms met beeld... Bekijk bericht
Hallo,
mijn Tv een Samsung UE55JU6800WXXN (aankoop 01/2016)bij opstarten soms zwart beeld met nu en dan een flits van het beeld. Geluid wel... Bekijk bericht
Beste.
Sinds kort vraagt de app Youtube bij mijn Samsung TV naar verificatie leeftijd ( leeftijdsbeperking ). Bij het vragen naar de link voor... Bekijk bericht
Ik heb de sonos beam aangesloten op mijn samsung frame en alles werkt perfect met de samsung afstandsbediening op 1 punt na als ik het volume... Bekijk bericht
Ik wil een 65 inch tv kopen. Ik twijfel tussen de 65q80t en de 65q90t.
Is het prijsverschil tussen beide tv's het waard om voor de 90t te... Bekijk bericht
Ik probeer al heel de avond in te loggen op mijn Samsung account via mijn smart tv (na resetten naar fabrieksinstellingen) maar ik krijg elke keer... Bekijk bericht
Goedenavond,
Ik heb sinds vandaag een Samsung hw-t650. Ik wil hem koppelen aan mijn Samsung tv dmv hdmi arc. De tv vind hem en als ik geluid... Bekijk bericht