Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met afgekeurde cashback

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2023 10:40 AM)
339 Weergaven
Mark10v
Student
Opties

Goedendag,

Wij hebben pasgeleden een prachtige the Frame 65inch met studio stand gekocht. 

nu kregen wij een mail dat de cashback is afgekeurd vanwege een niet leesbaar serienummer. Die mail is in de spam beland, en nu kunnen we er niet op reageren.

heel erg naar dit aangezien wij alles duidelijk doorgegeven hadden, het vreemde is ook dat de gratis lijst wel goedgekeurd is.

kan iemand hierbij helpen?

het registratie nummer is:

NLD10129633WZXR

alvast heel erg bedankt.

0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mark10v, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat je hebt deelgenomen aan een 2-tal promoties en hierbij ook dezelfde foto's en documenten hebt ingediend. En zal bij mijn collega's ook navragen hoe we dit alsnog in orde kunnen maken voor de 2e aanvraag, zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Mark10v
Student
Opties

Super! Ik hou het in de gaten! 

luktookniet
Apprentice
Opties
Goedendag,
Nou bij mij lukt het ook niet om de cashback te krijgen. 01-01-2024 een Samsung TV gekocht. In eerste instantie had ik problemen met het toevoegen van alle documenten, bij een nieuw document toevoegen ging het vorige document er weer uit. Uiteindelijk toch gelukt, maar ik had beide namen van de bankrekening genoteerd, nou dat had ik niet moeten doen. Afgekeurd. Na contact via messenger gaf de dame dus aan dat dit het probleem was. En dat ik gewoon een nieuwe aanvraag kon doen via een ander emailadres. Toen kreeg ik na 2 dagen een afwijzing omdat volgens de Messengerservice het nummer van de TV al gebruikt was en dat het een retour TV blijkt... ik vind het allemaal erg vervelend, nu moet ik contact opnemen met de winkel.. ben nog nooit zo druk met een cashback actie geweest.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @luktookniet ,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij jouw registratienummer sturen? Ik neem dan contact op met de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager