Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Plex afspeelfout op Samsung tv 2021. Oplossing.

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2022 02:54 PM)
2743 Weergaven
Kees 1
First Poster
Opties

Sinds 2 weken een nieuwe Samsung in mijn bezit.

Plex app geïnstalleerd, en lekker naar mijn eigen films kijken. Helaas, sommige films die ik op mijn vorige Samsung kon kijken gaven nu een afspeelfout. Heel vreemd. Na een tijdje zoeken op internet vond ik wel 20 oplossingen. Geen van alle werkten voor mij. Tot ik er een vond die wél werkte. Ik hoop dat deze oplossing ook voor jouw werkt.

Open de Plex app op je tv. Scrol naar beneden naar instellingen. Open instellingen. Ga naar video en dan naar direct play toestaan. Zet het vinkje uit En dat was het dan. Bij mij werkte dit.

Succes.

20220211_143321.jpg

20220211_143405.jpg

20220211_143428.jpg

5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Top thanks voor het delen!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Wiola B
First Poster
Opties

Helaas heeft het mij niet geholpen. Heeft iemand een andere oplossing? App werkt wel alleen sommige films speelt het niet af. Op andere tv’s zelfs een oudere goedkopere versies kan ik het wel afspelen. 
Ik heb het ook met KPN aap en met NPO plus. Die moet ik om de paar dagen opnieuw installeren.
jammer van Samsung dat ze het nog steeds niet opgelost hebben. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met de app ontwikkelaar zodat zij dit kunnen onderzoeken en wellicht met een app-update kunnen oplossen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Wiola B
First Poster
Opties

Hoi Martijn, 

Dat heb ik al gedaan. Zoveel ICT afdeling van Plex als KPN geven aan dat het probleem van Samsung the Frame is. Op alle andere TV merken heb ik geen probleem. Ik kan alle drie app’s NPO, KPN en Plex probleemloos gebruiken. Allen op mijn Samsung The Frame krijg ik steeds om de dag een foutmelding…De eerste twee app’s los ik het op door het elke keer opnieuw te installeren. Helaas bij Plex krijg ik het niet goed.

Geen andere TV merk geeft dit probleem. Het is enkel op The Frame…

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft:). 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Voor elke TV en elk platform dient de app ontwikkelaar een aparte app uit te brengen. Je kan nog proberen om de SmartHub op nieuw in te stellen. Wanneer je dit niet ervaar met Netflix of bijvoorbeeld YouTube zal dit wel vanuit de app opgelost moeten worden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200