op 22-01-2021 06:28 PM
Ik wil op mijn qled95 tv een iptv downloaden. Als ik dit via de app zoeker krijg ik 12 apps maar daar zit niet diegene bij die ik wil. Als ik dan op de tv naar internet ga naar de google playstore vind ik hem wel. Maar als ik dan op install klik zegt een pop up dat er geen apparaten aangesloten zijn dus niet kan downloaden.. iemand een idee hoe dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-01-2021 07:05 PM
Die komt dus niet voor in de Store, omdat dit een Android app is voor een Android TV, Android Phone en Android Tablet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nst.iptvsmarterstvbox&hl=nl
op 22-01-2021 06:36 PM
Goedenavond @Ger17 ,
Je kunt op een tv de app niet downloaden uit de Store of via internet. Je kunt sowieso niks van internet installeren
Dit komt omdat een Samsung tv draait onder Tizen OS (Linux variant). Dus geen Android.
Apps uit de Google Playstore zijn bedoeld voor Android devices, zoals een tel. of een tablet..
op 22-01-2021 06:42 PM
Goedenavond Dick, bedankt voor de snelle reactie, betekent dat alleen de apps die op de tv zelf staan alleen maar werken? Als ik op you tube kijk zie ik dat ze veel meer keuze hebben als ik er zie. Dat zijn er maar een stuk of 10.
op 22-01-2021 06:45 PM
Hoi @Ger17 ,
Geen dank! Zoals ik al zei, zijn alle apps die je in de Store kunt downloaden alleen geschikt voor Tizen OS.
Alles wat op internet staat, is niet geschikt voor een Tizen tv..
op 22-01-2021 06:50 PM
Nee ik bedoel de apps die in de app zoekfunctie op de tv verschijnt. Niet in de store of internet maar als ik in de startbalk bij apps op zoeken klik. Ik krijg dan een beperkt aantal iptv apps die geschikt zijn voor de tv.
op 22-01-2021 06:53 PM
Dat kan kloppen. Ik weet niet welk je precies zoekt. Misschien even doorgeven.
Als die app niet ontwikkeld is voor een Samsung tv, dan houdt het op..
op 22-01-2021 06:58 PM
Ik zoek een iptv app met name “iptv smarters” app.
op 22-01-2021 07:05 PM
Die komt dus niet voor in de Store, omdat dit een Android app is voor een Android TV, Android Phone en Android Tablet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nst.iptvsmarterstvbox&hl=nl
op 22-01-2021 07:07 PM
Ja dat klopt, dus zal ik het met de apps op de tv moeten doen.
04-06-2024 12:24 PM - bewerkt 04-06-2024 12:31 PM
Hallo.. Bekend en vervelend eigenwijs probleem van Samsung. Ik liep/loop ook tegen deze tekortkoming aan, en dat in deze mediatijd.. Ik heb dit opgelost door een , Nokia 8010 streaming box (16gb intern), aan te schaffen. 1, meer geheugen, 2, alle android apps kun je naar believen installeren, 3 snelle reactie in gebruik. Kost je wel iets maar dan ben je verlost van de beperking van Samsung. Net een nieuwe 4k Crystal UHD 55" tv aangeschaft en meteen zit je in beperking. De apps/aanvulling van intern Samsung is penibel slecht te noemen. En dan is 4gb intern tv geheugen al helemaal een tekortkoming....
Tip: Voor IPtv gebruik ik TiviMate. Goede en instelbare app en bij betaling veel meer goede en bruikbare opties erbij.