Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Opeens Samsung TV Plus

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2021 10:09 AM)
12699 Weergaven
Klarenbeek
Explorer
Opties

Afgelopen donderdag zette ik mijn televisie aan en tot mijn stomme verbazing had ik opeens Samsung Plus TV in beeld. De zenders van CanalDigitaal waren verdwenen. Ik ben toen snel overgeschakeld naar CD via internet om voetbal te kijken, daarna ben ik gaan kijken wat er verkeerd was.

Het menu Zenders zoeken kon niet meer geactiveerd worden. Ik heb de app Samsung Plus TV kunnen verwijderen en CD opnieuw kunnen installeren. De Samsung soundbar kon ik na lang proberen tevoorschijn halen, maar het geluid was zacht en slecht. Gisteravond alles gereset en opnieuw proberen te installeren. Tot mijn grote ergernis stond opeens weer Samsung Plus TV als tv geïnstalleerd. CD is niet meer te vinden evenals de soundbar. 

Het kan natuurlijk toeval zijn, maar volgens mij is de app Samsung Plus TV de veroorzaker.

Heeft iemand hier ervaring mee of iets soortgelijks meegemaakt?

Het gaat om de QLED QE75Q95T

0 Likes
Spring naar oplossing
31 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Klarenbeek ,

Toch knap om iets te verwijderen wat niet te verwijderen valt..Tv Plus.png

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Klarenbeek
Explorer
Opties

Toch knap dat het geen app is volgens jou, maar volgens Samsung weer wel. 

Des te knapper van mij dat ik de dienst (of is het toch een app?) heb verwijderd van het startmenu en daar ging het uiteindelijk om. IMG_7696.jpg

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Klarenbeek ,

Knap hoor! Ik had em ook al van de Smart Hub verwijderd, maar alleen zie je em hier nog staan.
Dat krijg je niet weg en dat is nou juist de plek waar Canal Digitaal moet staan en conflicteert met TV Plus.
Na het resetten van de tv, kan een keer nodig zijn, begint alles weer overnieuw..

KiekeboeKiekeboe

signatureee
Groet, Dick

Jameson1
Journeyman
Opties

Hallo, is er al een oplossing?

Als ik op mijn QE55Q90r  naar Samsung TV plus ga en dan weer terug naar  Canal digitaal via mijn schotel is deze volledig verdwenen, moet dan weer terug naar instellingen om Canal digitaal weer opnieuw in te laden. 

Dus kan geen gebruik maken van Samsung TV plus. Ben benieuwd .

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jameson1, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dat is inderdaad niet zo handig. Als het goed is kan je eenvoudig schakelen tussen deze 2 bronnen, dit gaat via de kanalenlijst. 

Kom je hier niet helemaal uit dan hebben we ook de mogelijkheid om een afspraak te maken om afstand met je mee te kijken. Kijk hier voor meer informatie over Hulp op Afstand.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jameson1
Journeyman
Opties

Hallo Martijn, 

Bedankt voor uw reactie, zojuist geprobeerd en op deze manier werkt het wel. Het is alleen wat omslachtig om het op deze manier te doen. Zou veel beter zijn als je het gewoon zoals de overige "apps " in de balk  onderin beeld het zou kunnen switchen. Misschien  iets voor een update?

Groeten,

John

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Jameson1

Wat goed om te lezen dat het hiermee is opgelost! 

Ik ga het doorgeven aan onze R&D afdeling en wellicht dat dit via een toekomstige update wordt toegevoegd.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jameson1
Journeyman
Opties
Boudina100
First Poster
Opties
Het schakelen werkt niet althans ik krijg het niet voor elkaar normaal werkt het wel maar nu niet
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Boudina100 ,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de bovenstaande tips niet werken dan kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager