op 31-07-2021 04:48 PM - laatst bewerkt op 14-06-2022 08:41 AM door MartijnK
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-08-2021 09:51 AM
Jij ook @Dick Bedankt!
op 07-06-2022 09:27 PM
@ilankroon mag ik vragen hoe je dit hebt opgelost? Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan met QE55QN95A one Connect i.c.m. Delta (entone Kamai 7x).
Heb vanalles geprobeerd:
- reset
- andere LAN / Wifi-netwerk (via hotspot)
- stroom eraf
- Amino, Caiway, Entone, Delta, etc.
- instellingen staan goed op de setup box (HDMI CEC ingeschakeld)
- TV heeft gewoon bekabeld netwerk, alle andere zaken werken perfect m.u.v. de gekoppelde remote.
Suggesties?
Op de een of andere manier loopt de boel vast als ik een kanaal omhoog of omlaag zap.
op 09-06-2022 08:38 AM
Hi @PL1, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hoe werkt de afstandsbediening op je TV zelf, met betrekking tot de bediening van je apps of menu aansturing?
Heb je de TV ontvanger zelf ook al eens gereset? Kijk hier voor meer informatie over het instellen van de One Remote: De universele afstandsbediening instellen | Samsung NL
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 11-01-2023 10:17 PM
Zelfde probleem. Valt niet te koppelen aan de Samsung qled tv van 2022.
op 13-01-2023 11:18 AM
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Wanneer dit ook niet lukt zullen we moeten wachten op een update.
Groeten,
Martijn
op 08-03-2023 04:48 PM
op 08-03-2023 04:53 PM
Helaas werkt nog altijd niet
op 08-03-2023 04:56 PM
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
op 24-05-2023 04:05 PM
Hallo @ilankroon Heeft de monteur nog iets kunnen doen waardoor het nu wel werkt?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Bij kiezen voor omhoog of omlaag crasht de boel en zit ik weer in het tv hoofdmenu
op 24-05-2023 04:18 PM
Hi
Het is opgelost door de oplossing van @fixtwell
1) verwijder de oude instalaties van je decoder enz. Ook beneden in de menubalk je decoder etc verwijderen.
2) start de tv op en start de Amino op met zijn eigen ab
3) zorg dat hdmi sec aanstaat.
4) de tv herkent dan een apparaat.
5) verpaatst dit “apparaat” naar de menubalk. (ga naar bronnen en voeg je decoder toe aan menu)
6) de tv komt dan op het scherm met een optie “instellen”
7) loop die instellingen helemaal door maar sla de “backup” optie over
8 ) uiteindelijk kom je dan weer bij de keuze handmatig instellen
9) kies als provider Caiway en in de rechter keuzebox Amino
10) en dan in de linker box zoeken naar “Aria”
11) doorbladeren naar beneden en dan kiezen voor meer opties en dan kiezen voor de Aria 7 x
12) en dan met omhoog - omlaag “NEE” blijven kiezen totdat je hem werkelijk ziet schakelen! Zeker 4 tot 6 keer en dus niet weer naar Aria gaan zoeken
13) als hij werkelijk schakelt “ja” kiezen. Dan werkt alles als het goed is