Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

One Smart Remote universeel instellen

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2021 04:48 PM)
3215 Weergaven
ilankroon
Navigator
Opties
Hallo
Sindskort een 65q95t en zeer tevreden 
Echter werkte opeens mijn one remote niet meer op mijn Delta DIT decoder (entone Kamai 7x) Gister. Deed hij het wel.
Na reset van tv wil het maar niet lukken om mijn one remote te verbinden. Als ik een provider kies en dan een kanaal omhoog of omlaag moet doen dan loopt het vast en krijg ik. Een melding "er is een fout opgetreden.. , probeer opnieuw"

Heb 3x een reset gedaan maar ik kan geen extern apparaat selecteren. Anynet staat aan.
0 Likes
Spring naar oplossing
23 Antwoorden
HarrijM
First Poster
Opties

Werkt tot aan laatste regel...kies NEE tot dat kanaal schakelt...hij geeft altijd een download error en klapt er dan gewoon uit....1000 keer geprobeerd en ik kom niet uit een ei ( wel een eitje ) ...helaas blijft irritant.

0 Likes
ilankroon
Navigator
Opties

Hi,
Ook als je alle stappen incl. verwijderen eerst doet? bij mij doet hij het nl wel op die exacte manier

BardyR
Explorer
Opties

Dit werkt helaas niet bij mij. Als ik de HDMI kabel lostrek, dan verdwijnt bij automatisch de bron.

Bij opnieuw aansluiten gaat mijn the Frame tv automatisch proberen te detecteren wat het is, dan vindt hij niets. Dan zie ik instellen en kom ik daarna direct bij afstandsbediening koppelen. Ik zie nergen een optie backup of iets dergelijks. Handmatig instellen bereik ik dus nooit, aangezien bij mij na 1 maal op omhoog ik weer terug kom in het hoofdmenu van de tv.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200