Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One remote werkt niet meer goed

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2021 06:02 PM)
2017 Weergaven
Anke1992
Apprentice
Opties

Beste, 

Sinds gisteren werkt mijn one remote niet meer goed. Ik kan enkel nog de tv aan- en uitzetten, al de andere knoppen werken niet meer. 

Ik heb al een poging gedaan om de remote te resetten en opnieuw te pairen maar dit helpt jammer genoeg niet. Ook heb ik de stroom een tijdje uitgezet maar ook dit loste het probleem niet op. 

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? 

281CD300-0551-4269-B7AE-09A061110AED.jpeg

0 Likes
5 Antwoorden
temp_DickKoster
Journeyman
Opties

Goedenavond Anke,

Zou je willen proberen om de Remote op onderstaande manier te resetten?
Verwijder de batterij(en) uit de Remote. Houd de Power button op de lege Remote minimaal 20 seconden ingedrukt. De batterij(en) terugplaatsen.
Eventueel de tv resetten. Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Resetten.
Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen..

0 Likes
Anke1992
Apprentice
Opties

Bedankt voor het snelle antwoord! 
De remote resetten heb ik net nog eens geprobeerd maar dit doet niets. Het enige verschil is dat het rode lichtje bovenaan mijn remote nu continue blijft flikkeren. 

Is er een manier om naar mijn instellingen te geraken zonder de remote? Want ik vind op mijn tv zelf precies nergens knoppen. 

0 Likes
temp_DickKoster
Journeyman
Opties

Hoi Anke,

Als de rode led op de remote blijft knipperen, dan is deze waarschijnlijk defect of er zit een knop vast. Even checken.
Er is geen andere manier om de tv te bedienen. Er zit wel een fysieke knop onder de IR-sensor van de tv, maar daarmee kun je alleen de tv aan- en uitzetten..

0 Likes
Anke1992
Apprentice
Opties

Dan vrees ik dat de remote inderdaad defect zal zijn aangezien er geen enkel knopje lijkt vast te zitten.

Bedankt voor u hulp! 

temp_DickKoster
Journeyman
Opties

Hoi Anke,

Geen dank! Volgens de Model Code UE43NU7440SXXN is het introductiejaar van de tv 2019.
De aankoopdatum is bepalend voor de garantie. Die zal nog aanwezig zijn.
Je moet dit melden bij de leverancier, want daar loopt je garantie. Niet bij Samsung.

Fijne avond!

0 Likes