Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Frame schakelt zelf uit op vaste tijd

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2021 07:40 PM)
798 Weergaven
RWithaar
Apprentice
Opties

Hallo, tot nu toe super tevreden over mijn Frame 50". Wat gedoe gehad om zelf foto's te uploaden maar dankzij dit forum weten op te lossen. Nu heb nog een probleempje die ik niet terugvind in dit forum of in de gebruikershandleiding.

Het volgende speelt zich dagelijks af: rond 18.45 uur schakelt de frame zichzelf uit. Omdat het dan rond etenstijd is staat mijn eigen foto op het scherm met op de achtergrond radiomuziek via de Soundbar.

Ik heb, denk ik, alle instellingen bekeken die het probleem kunnen veroorzaken maar die staan op uit. *Instellingen Algemeen Systeembeheer Tijd automatische schermbeveiliging* en *Instellingen Algemeen ECO-oplossing*. Door het gedoe met de foto's de tv al diverse malen gereset.

Zie ik iets over het hoofd?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi RWithaar,

Dat is een goed plan. Hierbij de link:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Er zijn een heleboel frames🙈 zonder meer informatie valt er weinig te beginnen met deze melding.
Op de achterkant van de TV zit een sticker met een modelcode die hopelijk eindigd op XXN. Even vermelden graag👍
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RWithaar
Apprentice
Opties

Hoi,

daar was ik  mij niet helemaal bewust van.

De modelcode is: QE50LS03TASXXN

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen RWithaar,

Bedankt voor de info! Je moet het in ieder geval niet zoeken bij de door jou genoemde instellingen.
Ik weet niet of jullie rond etenstijd een stuk verder weg zitten van de tv.
Als dat zo is, dan zou je het kunnen zoeken bij de instellingen van de Art Mode.
Je zou daar kunnen spelen met de setting van de Motion Detection Sensitivity. Not sure..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
RWithaar
Apprentice
Opties

Dank Dick voor het meedenken.

Maar geloof niet dat het daar aan ligt. Wij zetten de tv vaak 's ochtends al in kunst-mode met radio aan via de soundbar. Laten de setting ook zo staan als we boodschappen gaan doen, dus langere tijd weg zijn en er geen beweging in huis is. Geen probleem. Voor we aan tafel gaan om te eten gaat de tv weer op kunst-mode met radio en altijd rond de klok van 18.45 uur schakelt de boel gewoon uit.

Denk dat ik maar ondersteuning aanvraag bij Samsung.

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi RWithaar,

Dat is een goed plan. Hierbij de link:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @RWithaar,

Heb je al ondersteuning van ons ontvangen via bovenstaande link? Zo niet, help ik je graag verder!

rsz-846676\
RWithaar
Apprentice
Opties

Hoi,

ja, vanochtend aangevraagd. Kan nu elk moment gebeld worden.

Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Top 👍 Laat je weten hoe het is gegaan?

rsz-846676\
RWithaar
Apprentice
Opties

Hoi,

vanmiddag contact gehad een medewerkster. Zij heeft de instellingen van zowel de tv als de Ziggo Next bekeken. Een kleine wijziging aangebracht in de Kunstmode. Hoefde eigenlijk niet maar misschien helpt het. We wachten af.

Als de tv weer uit gaat in de Kunst-mode dan bel ik weer met de Online-ondersteuning.

0 Likes