op 09-03-2021 07:40 PM
Hallo, tot nu toe super tevreden over mijn Frame 50". Wat gedoe gehad om zelf foto's te uploaden maar dankzij dit forum weten op te lossen. Nu heb nog een probleempje die ik niet terugvind in dit forum of in de gebruikershandleiding.
Het volgende speelt zich dagelijks af: rond 18.45 uur schakelt de frame zichzelf uit. Omdat het dan rond etenstijd is staat mijn eigen foto op het scherm met op de achtergrond radiomuziek via de Soundbar.
Ik heb, denk ik, alle instellingen bekeken die het probleem kunnen veroorzaken maar die staan op uit. *Instellingen Algemeen Systeembeheer Tijd automatische schermbeveiliging* en *Instellingen Algemeen ECO-oplossing*. Door het gedoe met de foto's de tv al diverse malen gereset.
Zie ik iets over het hoofd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-03-2021 09:14 PM
Hoi RWithaar,
Dat is een goed plan. Hierbij de link:
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Fijne avond!
op 09-03-2021 07:49 PM
op 10-03-2021 11:12 AM
Hoi,
daar was ik mij niet helemaal bewust van.
De modelcode is: QE50LS03TASXXN
op 12-03-2021 10:35 AM
Goedemorgen RWithaar,
Bedankt voor de info! Je moet het in ieder geval niet zoeken bij de door jou genoemde instellingen.
Ik weet niet of jullie rond etenstijd een stuk verder weg zitten van de tv.
Als dat zo is, dan zou je het kunnen zoeken bij de instellingen van de Art Mode.
Je zou daar kunnen spelen met de setting van de Motion Detection Sensitivity. Not sure..
op 12-03-2021 09:00 PM
Dank Dick voor het meedenken.
Maar geloof niet dat het daar aan ligt. Wij zetten de tv vaak 's ochtends al in kunst-mode met radio aan via de soundbar. Laten de setting ook zo staan als we boodschappen gaan doen, dus langere tijd weg zijn en er geen beweging in huis is. Geen probleem. Voor we aan tafel gaan om te eten gaat de tv weer op kunst-mode met radio en altijd rond de klok van 18.45 uur schakelt de boel gewoon uit.
Denk dat ik maar ondersteuning aanvraag bij Samsung.
op 12-03-2021 09:14 PM
Hoi RWithaar,
Dat is een goed plan. Hierbij de link:
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Fijne avond!
op 15-03-2021 12:00 PM
Goedemorgen @RWithaar,
Heb je al ondersteuning van ons ontvangen via bovenstaande link? Zo niet, help ik je graag verder!
op 15-03-2021 12:17 PM
Hoi,
ja, vanochtend aangevraagd. Kan nu elk moment gebeld worden.
op 15-03-2021 02:06 PM
op 15-03-2021 04:51 PM
Hoi,
vanmiddag contact gehad een medewerkster. Zij heeft de instellingen van zowel de tv als de Ziggo Next bekeken. Een kleine wijziging aangebracht in de Kunstmode. Hoefde eigenlijk niet maar misschien helpt het. We wachten af.
Als de tv weer uit gaat in de Kunst-mode dan bel ik weer met de Online-ondersteuning.