op 06-05-2020 08:22 PM
Ik heb een Qled Q80R sinds enkele maanden. Sinds ik een abonnement heb van npo plus moet ik elke dag de app opnieuw installeren. Npo start werkte gewoon. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-05-2020 07:22 PM
Modelcode is QE55Q80RALXXN
Softwareversie: T-MSMDEUC-1356.2, B1970101/070204, BT -S
Ik heb gisteren nog handmatig een software update gedraaid. Wat blijkt, de app start nu gewoon...
Daarbij staat hij ingesteld op automatische update.
Hopelijk blijft hij het nu doen. I.i.g bedankt zover!
op 07-05-2020 07:42 AM
Goedemorgen @Jac25 ,
Heb je misschien iets meer informatie over de tv? Deze Qled tv heeft namelijk meerdere modellen.
Wat is de volledige, dus met XXN op het eind, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
NPO Start en NPO Start Plus is, om een duidelijker onderscheid te maken, 1 NPO app geworden.
In de Smart Hub wordt deze weergegeven als een zwart rechthoekje met daarin in het oranje NPO.
Zou je misschien de Smart Hub kunnen resetten? Bij Instellingen->Ondersteuning-Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Graag hoor ik van je..
op 07-05-2020 07:22 PM
Modelcode is QE55Q80RALXXN
Softwareversie: T-MSMDEUC-1356.2, B1970101/070204, BT -S
Ik heb gisteren nog handmatig een software update gedraaid. Wat blijkt, de app start nu gewoon...
Daarbij staat hij ingesteld op automatische update.
Hopelijk blijft hij het nu doen. I.i.g bedankt zover!
op 08-05-2020 01:36 PM
op 10-05-2020 06:00 PM
Helaas nog altijd hetzelfde probleem. Ook na het resetten van de smart hub. Wat kan ik nu nog doen?
op 11-05-2020 06:59 AM
Goedemorgen @Jac25 ,
Jammer dat het probleem nog niet is opgelost! Net even teruggelezen en gezien dat er nog 2 dingen niet gebeurd zijn.
Zou je misschien de tv kunnen resetten? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.
Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Desnoods de tv een poos, half uurtje, spanningsloos zetten.
Kun je misschien een foto uploaden als deze app opnieuw wordt geïinstalleerd?
Ik heb dit namelijk nog niet eerder gezien. Thanks!
op 23-05-2020 09:54 AM
Soms doet de app het enkele dagen en dan plotseling weer niet, dan blijft het een zwart beeld. In principe stelt het opnieuw installeren niks voor maar ik vind het wel vreemd dat dit de enige app is waar zich dit bij afspeelt. Er is verder niks aan te zien tijdens het installeren hoor Dick. Het percentage loopt op van 0 naar 100.
25-05-2020 06:59 AM - bewerkt 25-05-2020 07:01 AM
Goedemorgen @Jac25, Jac,
Vervelend dat het nog niet is opgelost. Ik mis echter nog wat antwoorden op mijn eerder gestelde vragen.
Heb je, naast het resetten van de Smart Hub, ook de tv gereset? Heeft de tv een poos spanningsloos gestaan?
Gebruik je het icoontje op de Smart Hub die een zwarte achtergrond heeft en met een oranje NPO symbool in het midden?