Sedert dinsdag een nieuwe QE55Q64R - QLED + Soundbar HW-Q60R/XN. Werkt perfect en installatie is vlot verlopen. Nu blijkt dat wanneer de tv is... Bekijk bericht
Goedenavond,
Sinds gisteren zijn all mijn apps in mijn smart tv verdwenen.Enkele zijn nog zictbaar, maar als ik daar op klik krijg ik steeds de... Bekijk bericht
Ik heb een UE32EH4003WXXN model tv. Deze heb ik al enkele jaren en nog nooit een probleem mee gehad.
Gisteren valt mijn Samsung tv zomaar... Bekijk bericht
Mijn Samsung UE78KS9000L geeft lichte vlekken in zwarte beelden. Het is al enige tijd aanwezig maar dan veel minder. Nu is het wat erger geworden... Bekijk bericht
Na het installeren van de Google Chromecast krijg ik op mijn televisie (Samsung LCD model LE32A 656 AIF) wel de beeldverbinding maar geen geluid. ... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Sinds een week of 2 een tevreden gebruiker van de Samsung UE65RU8000SXXN.
Nou heb ik via het menu de bediening gekoppeld... Bekijk bericht
Ik heb een oplossing gevonden door Anynet+ uit te schakelen (instellingen/algemeen/Beheer externe apparaten). Hierdoor gaat de geluidsuitvoer... Bekijk bericht
I.v.m. corona wilde ik via pathethuis films kijken op de TV.
Maar binen enkele secondens wordt ik vanuit de webbrowser terug geschakeld naar de... Bekijk bericht
Op mijn LGtv had ik LG Smartshare. Software op pC , delen en mijn LG TV vond de films.
Nu heb ik een qe65q70r. 2019
Welke software moet ik... Bekijk bericht
Beste,
ik heb recent samsung tv gekocht maar ik heb elke dag probleem wanneer ik met mijn ps4pro wil spelen en wanneer ik naar mijn apple... Bekijk bericht
We kochte onlangs een Q80R tv.
Wanneer we de radio laten spelen, willen we het beeld uitschakelen maar we kunnen dit niet terugvinden.
... Bekijk bericht
Hoe komt het dat je niet kan chromecasten van je telefoon Samsung s10 bijvoorbeeld Nporadio2 naar je SAMSUNG QE55Q70R tv want je telefoon vind de... Bekijk bericht
Ik heb een JBL 5.1 Bar Surround (Firmwareversie 19342500), vooralsnog had ik hier nooit problemen mee. Hiervoor had ik een LG 49 (49UJ670V,... Bekijk bericht
De afstandsbediening van mijn Samsung The Frame werkt niet meer met de Ziggo Box. Eerder heeft hij het wel gedaan en was het mogelijk om TV kanalen... Bekijk bericht
Is het mogelijk om een programma dat ik op mijn QE43Q60R heb opgenomen, te bewerken? Als ik bijvoorbeeld een film opneem start ik de opname wat... Bekijk bericht
Hello,
Sinds aankoop van deze top tv heb ik steeds via de oude app gewerkt. Nu probeer ik te koppelen met de nieuwe app smartthings en de app... Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen? Mijn Samsung MU8000 tv kan op één of andere manier niet verbinden met de bluetooth van Harman-Kardon. De tv herkent m wel,... Bekijk bericht