Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nintendo switch op Q95t

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2023 12:56 PM)
164 Weergaven
SilasSchreef
Journeyman
Opties
Als ik de Nintendo switch in de docking station zet schakels hij niet automatisch over op mijn tv, dan moet ik handmatig het hdmi kanaal erop zetten op mijn Q95t tv. Dit deed het eerder overigens wel gewoon. Iemand enig idee hoe dit kan. 
0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SilasSchreef ,

Bedankt voor jouw bericht. Gebeurde dit na een update van de Switch of televisie? En gebeurt dit ook bij andere randapparatuur of alleen bij de Switch?

Met groet,

Ajay

Community Manager
SilasSchreef
Journeyman
Opties
Inderdaad na een update van de switch.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Is jouw televisie ook helemaal geüpdatet en gebeurt dit alleen bij de Switch?

Met groet,

Ajay

Community Manager
SilasSchreef
Journeyman
Opties
Ik heb alleen een switch erop staan. En ziggo dan. Die pakt hij wel automatisch. En eerder pakte hij ook het logo van de switch maar dat ook niet meer. En de tv heeft de laatste update.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het lijkt er voor nu op dat na de update van de Switch iets is veranderd aan de communicatie tussen de console en de televisie. Wellicht dat het na een update van de Switch of televisie dit weer is verholpen. Je ook nog een andere HDMI kabel proberen, anders kan je ook proberen de televisie te resetten. Zie onderstaande link voor de instructies.

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-reset-ik-mijn-tv/#:~:text=instellingen%20wordt...

Met groet,

Ajay

Community Manager