Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwarte rand zichtbaar naast omlijsting The Frame 2023 '55 inch

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2023 01:25 PM)
255 Weergaven
CJs23
Apprentice
Opties

Dag,

Eerder was het het niet opgevallen, maar nu wij een Samsung Framelijst hebben geïnstalleerd wel. De rand tussen de omlijsting van de tv zelf en waar het 'echte' scherm begint is aan de linkerkant een stuk breder dan rechterkant. Aan de rechterkant komt de lijst dus netjes over de rand heen, maar aan de linkerkant niet (Zie foto's voor verschil links en rechts) Dit lijkt niks te maken te hebben met de positie/verhouding van het scherm want die heb ik al proberen aan te passen. Ook is de rand niet zichtbaar bij het maken van een schermdiagnose. Verder heb ik ook geprobeerd de verschillende lijststukken van kant te wisselen, maar dit maakte ook geen verschil. Dit lijkt me een productiefout buiten de marge? Het toestel is afgelopen aug '23 aangeschaft.

Ik hoor het graag.20231228_124241.jpg20231228_124254.jpg

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @CJs23 ,

Waar is de tv aangeschaft?

signatureee
Groet, Dick

CJs23
Apprentice
Opties

Dag Dick,

Bij mrspeazy.nl Ik heb ook nog even extra foto van modelinformatie bijgevoegd. XXH aan het eind betekent een buitenlands model volgens mij?WhatsApp Image 2023-12-28 at 14.07.38.jpeg

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @CJs23 ,

Dit is inderdaad geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH

https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/

Ik denk dat dit aan de tv ligt en niet aan de lijst. Ik zou daar over beide zaken gaan reclameren.

signatureee
Groet, Dick

CJs23
Apprentice
Opties

Hoi Dick,

Ok dank voor de snelle reacties. Ik ga hen mailen.

gr,

Chris

CJs23
Apprentice
Opties

Hi Dick,

Zie bijgevoegde antwoorden vanuit Speazy. Moet ik hier genoegen mee nemen?Antwoord Speazy.PNGBericht speazy.PNG

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @CJs23 ,

Ik zou er voor de zekerheid een monteur naar laten kijken.
Er zit nog garantie op de tv. De vraag is waar ze de tv gaan aanmelden.
Misschien beter hier doen -> https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @CJs23 ,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes