op 11-01-2020 10:57 PM
Beste,
Sinds een 2 maanden hebben we een QE49Q60RALXXN. Echter veel problemen met netflix en youtube. Beeld loopt regelmatig vast en schakelt de tv zichzelf uit en herstart deze terug.
Tijdens gewoon tv kijken of gamen op de ps4 herstart de tv soms ook automatisch?
Volgende al gedaan
- tv voor een nacht uitgetrokken.
- smart hub gereset and apps opnieuw geïnstalleerd
- tv geupdate. Dit was echter niet eenvoudig omdat deze telkens vastliep rond 80 % . Met USB stick geprobeerd en werkte wel.
- wifi ipv kabel en andersom
- netflix afgemeld
- samsung support gebeld. Moest een afspraak maken. Dit gedaan maar na 1 uur na tijdsframe niks gehoord en zelf gebeld. Hier zei men dat ze me over een uur gingen terugbellen maar dit is niet gebeurd.
- hdmi kabel door ultra speed hdmi kabel vervangen
Alle bovenstaande heeft niks geholpen.
Via ps4 kan ik wel netflix en youtube kijken zonder problemen. Ps4 is op het zelfde netwerk verbonden als de tv.
Dit geeft mij het vermoeden dat het aan de tv / smarthub ligt.
Vindt het jammer want op dit moment kan ik deze tv geen smart tv noemen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-01-2020 10:21 AM
Technieker is vandaag langs gekomen. Nieuwe diagnose gedaan en interne fouten gevonden. Hij heeft het main board en wifi module vervangen.
Alles werk terug naar behoren.
op 13-01-2020 02:20 PM
op 13-01-2020 08:30 PM
op 14-01-2020 12:47 PM
Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat.
Als dat je wat lijkt, kun je mij een privebericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.
We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.
Let me know!
op 14-01-2020 07:41 PM
Ik had reeds een afspraak gemaakt op maandag 13/01 heb die dag telefoon gekregen niet voor hulp maar voor de vraag om de afspraak te verzetten. Nu staat die ingepland op donderdag de 15de. Dus hopelijk 3de keer goede keer?
Heb nog een vraag: zijn er smart tv's waar netflix wel tegoei op werkt.
Ze hebben mij nu aangeraden om in het vervolg een smart tv met Android aan te schaffen.
U vroeg ook voor de software versie van mijn tv. Zijn er dan gekende problemen? Met de netflix app en de smart hub?
Wat als het probleem niet opgelost geraakt? Krijg je dan uw geld terug?
op 15-01-2020 11:52 AM
Netflix zou gewoon moeten werken op dit model. Op vrijwel alle nieuwe TV's wordt Netflix ondersteund.
Er zijn geen gekende problemen, maar het is wel handig om de TV te voorzien van de meest recente firmware.
Als het niet wordt opgelost, waar ik niet vanuit ga, dan zou er bijvoorbeeld een monteur naar moeten kijken.
op 15-01-2020 08:22 PM
En hoe kan ik mijn TV voorzien van de laatste firmware?
Is dat via software update van de TV.
Heb nu versie 1335.
op 16-01-2020 11:40 AM
op 16-01-2020 07:18 PM
Ze hebben vandaag een diagnose gedaan en de technieker heeft aangeven dat er interne problemen zijn met de tv en dat deze aan huis dient hersteld te worden.
op 17-01-2020 09:58 AM