op 11-01-2020 07:49 PM
Al een aantal Samsung TV's gehad afgelopen jaren maar sinds en aantal weken is mijn Samsung UE60JU6870 voor de helft donkerder vanaf de bovenrand. TV 3 jaar oud en net buiten de garantie en nu al defect. TV dus aangemeld bij Samsung voor een reparatie aan te vragen. Na een paar dagen wordt er contact mij opgenomen door het reparatiebedrijf Servilux. Foto's en probleemomschrijving gestuurd en er volgde vervolgens een aanbod om de Tv te repareren voor 830 euro (Ja dat leest u goed 830 euro) en 95 euro voorrijkosten. Coulantie van Samsung was al in dit bedrag verwerkt. Fijn hoor Samsung dat jullie voor een miljarden bedrijf zo coulant kunnen zijn.
Ik vindt dit hooguit schandalig dat een TV van 3 jaar oud nu al defect raakt en dat vervolgens het aanbod om de TV te laten repareren bijna even hoog is als een nieuwe TV. Volgens de consumentenbond zou zo'n TV op zijn minst 5-6 jaar mee moeten kunnen gaan.
Ik eis van Samsung een oplossing aangezien ik goed geld betaald heb voor deze TV. Anders kan Samsung maar mij part in de strond zakken en wordt me volgende TV een LG of een Philips.
op 13-01-2020 02:30 PM
Hi @sandersoft,
Dat is zonde! Heb je dit ook al besproken met de verkoper? Aangezien je met hen een koopovereenkomst hebt gesloten, zouden zij, wettelijk gezien voor een oplossing moeten zorgen.