Kun je meerdere wifi verbindingen instellen op een smar TV. B.v. 1 router en een wifi hotspot van mijn computer, die automatisch het gaan doen... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Kun je meerdere wifi verbindingen instellen op een smar TV. B.v. 1 router en een wifi hotspot van mijn computer, die automatisch het gaan doen... Bekijk bericht |
Ik heb sinds enkele dagen een The Frame-tv in huis. die wil ik aansluiten op mijn (Denon) surround receiver systeem en op mijn KPN settop box. De... Bekijk bericht de optische kabel is wel nodig (in mijn geval) om geluid via externe speakers af te spelen bij gebru... Bekijk bericht |
Probleem 1: Wanneer ik op de Prime Video app klik, gebeurd er niets. Pas wanneer ik de tweede keer klik word de app geopend. Probleem 2:... Bekijk bericht Hoi @BruceH, Bedankt voor je bericht. Ik laat het weten wanneer ik contact met Amazon heb gehad. Mvg... Bekijk bericht |
Het lukt mij niet de ongecodeerde zenders van Digitenne (NPO1-2-3 +Regiozender) te installeren. Wel vind het toestel 8 gecodeerde zenders uit... Bekijk bericht |
Hallo,Afgelopen kerst viel het me op dat er een wat donkere vlek in mijn Samsung UE55MU6100 zit. Dit is vooral goed te zien bij lichte kleuren (het... Bekijk bericht |
Gisteren een nieuwe TV gekocht (The Frame QE49LS03RAS)vandaag geinstalleerd. de sub menus van de TV instellingen werken NIET. (in een app, bv... Bekijk bericht |
Halo. ik heb een smart tv ( UE55Es6100 ) mijn usb op de tv doet het niet. ik kan een HDD schijf met films niet af spelen op mijn tv. weet... Bekijk bericht Hi @Etoyoc, Welkom op de Community! Heb je verschillende USB-sticks geprobeerd? En werkt de USB wel ... Bekijk bericht |
We wonen net over de grens in Duitsland. We hebben een Samsung smart tv gekocht in Nederland. Probleem is dat we geen Nederlandse apps vinden in de... Bekijk bericht Hi @LP84, Plan even een Hulp op afstand sessie in, dan kunnen we de landcode voor je aanpassen: http... Bekijk bericht |
Ik heb al een drietal maanden een QE55Q70R tv en ben hier zeer tevreden over. Deze week heb ik een nintendo sWitch gekocht en bij het gamen springt... Bekijk bericht Hallo, probleem zat uiteindelijk in de instellingen van mijn nintendo switch. Heb daarvoor toen iets... Bekijk bericht |
krijg tv niet gekoppeld aan soundbar via hdmi arc alleen via bluetooth hierdoor geen atmos, wie heeft een oplossin groetjes john Bekijk bericht |
Hallo, ik heb een HD-Ready TV Monitor 28 inch LT28E310EW T28E310EW En een mediabox next van ziggo. Nu is het probleem dat ik geen beeld meer... Bekijk bericht Ik heb de instelling aangepast naar lagere instellingen maar ook met deze instellingen werkt het nie... Bekijk bericht |
als ik de bluray aanzet zie ik eerst wel het logo van LG en lijkt het te willen starten maar komt niks, krijg dan een melding dat er geen signaal... Bekijk bericht Hi @jawenawe, Welkom op de Community! Dan lijkt het aan de speler te liggen. Heb je hem al eens op e... Bekijk bericht |
Hey, Sinds vandaag een raar probleem met Netflix. Ik ben al een tijdje aan het snuffelen geweest op dit (en andere) forum maar kan niemand... Bekijk bericht Hi @ZimmiE, Dat is gek! Goed dat je al van alles hebt geprobeerd. Ik kan eventueel een meekijkafspra... Bekijk bericht |
Ik heb een UE40NU7120WXXN versie 01/UNU7120. De bijbehorende afstandsbediening doet niets meer. Geen enkele reactie. -batterij vervangen helpt... Bekijk bericht Alles wat op deze forum stast geprobeert (zie link einde bericht van de forum) niks werkt oplossing ... Bekijk bericht |
Hi, Ik heb mijn UE49MU8000 nu bijna 2 jaar en deze heeft altijd prima gewerkt. Ik heb echter sindskort last van een transparante/heldere... Bekijk bericht |
Als ik een SONOS Beam als soundbar wil gebruiken icm met mijn Samsung UE49MU7070LXXN TV, dan sluit ik deze aan op de ARC poort van de connect... Bekijk bericht Hi @Edmusic, Welkom op de Community! Als de TV niet aanstaat, kun je hier ook geen geluid uit produc... Bekijk bericht |
Ik heb een paar maanden geleden de Samsung QE43Q60 gekocht. Was erg blij met de aankoop, maar helaas zit de omlijsting los van het scherm,... Bekijk bericht |
Vandaag alweer alle tv zenders weg. Opnieuw zoeken helpt niet. . .0 zenders gevonden. Alleen een factory reset helpt. Dan worden alle zenders weer... Bekijk bericht Inderdaad met Ziggo en een CI+ van Smith. UE55TU8500SXXN vandaag omgeruild voor een QE55Q95TAL. Ik z... Bekijk bericht |
Hi. Ik geloof niet dat ik de enige ben, een beeldscherm vol met vlekken die steeds duidelijker worden. Helaas kan Samsung hier niets aan doen, het... Bekijk bericht |
Heb zojuist via Platte TV de Samsung QLED 8K 75Q900R gekocht, maar nog wel met de oude One Connect-Box zonder HDMI 2.1. aansluiting. Hoe gaat de... Bekijk bericht |
Onderwerp | Auteur |
---|---|