Onze remote moet de kpn setup box aansturen die achter een stoffen deurtje staat.
Dat heeft in het begin gewerkt maar helaas nu niet meer.
Al... Bekijk bericht
Heeft de Q9FN 2018 nu wel of geen HDR10+ via HDMI? Er ontbreekt nl ST2094 in de beeldinstellingen. Zelfs bij het aanzetten van HDR+ komt... Bekijk bericht
Ik heb al jaren een sonos soundbar met su en 2 surround speakers.
Vandaag mijn Samsung the frame aangesloten op deze soundbar.
Sonos heeft... Bekijk bericht
Goedendag,
Ik heb op cyber monday op 2 december een tv gekocht bij de Media Markt.
Men heeft me toen aangegeven dat ik 500,- cashback kan... Bekijk bericht
Even een vraagje. Kan ik films, foto's ... van mijn desktop pc die aangesloten is met kabel op internet rechtstreeks streamen naar mijn samsung... Bekijk bericht
Ik heb het model UE43NU70, deze TV staat in Belgie, maar instellingen staan op Nederland(s)
Kan verder alle apps vinden, behalve de Nederlandse... Bekijk bericht
Beste,
Sinds een 2 maanden hebben we een QE49Q60RALXXN. Echter veel problemen met netflix en youtube. Beeld loopt regelmatig vast en schakelt de... Bekijk bericht
Al een aantal Samsung TV's gehad afgelopen jaren maar sinds en aantal weken is mijn Samsung UE60JU6870 voor de helft donkerder vanaf de... Bekijk bericht
Kijk met veel plezier naar mijn Samsung The Frame 55". Art mode is ook erg leuk, ware het niet dat de tv niet automatisch weer aangaat bij... Bekijk bericht
Hallo,
ik ben sinds ruim een maand in bezit van de tv QE55Q60R.
Nu heb ik regelmatig als ik tv wil kijken dat het beeld wit is, maar wel... Bekijk bericht
De apps op mijn samsung UE43KU6000 dien het niet meer. Hoe los ik dat op? Ik heb internetverbinding en de gewone zenders en netflix doen het wel.
... Bekijk bericht
Als ik mijn nieuwe TV QE49Q67RXXN aanzet gaat de decoder van Proximus ,die altijd aanstaat, in standby stand. Ik dien deze dan handmatig weer te... Bekijk bericht
hallo,
Ik heb een QLED QE49Q70R tv het signaal krijg ik via Ziggo next box, daar ik alles heb geprobeert de tv werkend te krijgen op een... Bekijk bericht
Ik heb mijn QLED 4K verbonden met Google home mini via chromecast. Nu kan ik de televisie met spraak bedienen. Alles werkt behalve het aanzetten... Bekijk bericht
Gisteren, 8 december 2020, een 49" The Frame tv laten instaleren door de locale Expert winkelier. Die avound normaal tv kunnen kijken. Maar... Bekijk bericht
Ik heb mijn Samsung telefoon via DLNA gekoppeld aan een QE55Q9F SmartTV. Als ik video afspeel komen de beelden comform de originele bron goed over... Bekijk bericht
Beste,
Ik ben in het bezit van de Samsung ue65ku6000wxxn. Het laatste halfjaar ondervind ik veel problemen met de hdmi poorten. Mijn ziggo next... Bekijk bericht
Hallo Allemaal,
Ik heb een Samsung QE55Q85R televisie en heb onlangs mijn oog laten vallen op een Cavus Tv Vloerstandaard
Naast het strakke... Bekijk bericht
Goedenavond Samsung Community,
Al een tijdje ondervind ik het probleem dat mijn youtube app niet correct start. Vaak lees ik over problemen dat... Bekijk bericht