Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Netflix geen verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2019 01:13 PM)
1276 Weergaven
ghulst
Journeyman
Opties

Ik heb een probleem met de Netflix app. De app start zonder problemen en toont alle programma's, maar als ik er een wil bekijken, dan lukt dat niet. Het programma wil gaan laden, maar blijft hangen bij het laten zien van het percentage dat geladen is. Dat gebeurt bij 4K programma's, maar ook bij andere programma's. Eergisteren deed hij het gewoon prima. :winking-face:

Het is niet het netwerk of de wifi, want als ik de YouTube app pak, dan kan ik alles kijken wat ik wil. Hetzelfde met de Plex app.

Wie heeft het winnende antwoord?

0 Likes
9 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @ghulst,

Het winnende antwoord zou misschien kunnen komen als de gegevens van de tv bekend zijn.

Met zo'n melding is niks te beginnen. Wat is de volledige, dus incl. XXN, Model Code van de tv?

Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Wat is de huidige softwareversie van de tv?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
ghulst
Journeyman
Opties

Goed punt.

Modelcode: QE55Q85RALXXN

Softwareversie: T-MSMDEUC-1315.4 , B6912200/050204 , BT - S

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @ghulst ,

Bedankt voor je snelle reply! De softwareversie is out of date. Graag updaten naar de 1318.0 via USB.

Hier te vinden bij Downloads en pak de All OS: 

https://www.samsung.com/nl/support/model/QE55Q85RALXXN/

Volg onderstaande procedure:

http://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-update-ik-de-firmware-of-software-van-mijn-tv-v...

Zorg wel dat van de uitgepakte T-MSMDEUC.zip de upgrade.msd (in de map T-MSMDEUC->image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden. Vergeet bij Deel 2, Punt 3 Ga naar Menu/Home >
Dus bij Instellingen->Algemeen->Software-update->Nu bijwerken. Kiezen voor USB.

Daarna testen. Bij geen succes de app opnieuw installeren. Op de SmartHub naar APPS en klik erop.

Zoek/scroll naar Gedownloade app. Vind Netflix en klik erop. Houd vast totdat Opnw install. verschijnt en kiezen. Testen.

Bij geen succes de SmartHub resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->SmartHub opnieuw instellen.

Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Desnoods de tv een poos spanningsloos laten staan. Suc6 en misschien het winnende antwoord 😉.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
ghulst
Journeyman
Opties

Sorry, niet zo'n snel antwoord als vorige keer, maar het is gelukt. Het was inderdaad het winnende antwoord. :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type:

De volgorde in het Home menu is alleen iets anders, omdat je naar Home>Instellingen>Ondersteuning>Software-update en daarna heb je alleen de optie om te kijken of er een update is. Als je dat doet, dan vraagt hij daarna of hij ook op het aangesloten USB apparaat moet kijken. Als je dan "Ja" kiest, draait hij de update. :smiling-face:

Top! Bedankt.

ghulst
Journeyman
Opties

Overigens had ik, voor ik dit gepost had, de TV laten zoeken naar een update via WiFi. Waarom kon hij daar de nieuwe versie niet vinden en installeren en kon dat via USB wel?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Blijkbaar komen de updates later aan op de TV. Werkt Netflix nu weer?

rsz-846676
ghulst
Journeyman
Opties
Ja hoor, zoals ik hierboven al gezegd had, werkt Netflix nu weer prima. :smiling-face: Dus het is allemaal prima geregeld. Alleen jammer dat dat niet meteen via wifi ging.
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, top! Was mij niet helemaal duidelijk. Prettig weekend alvast.

rsz-846676
ghulst
Journeyman
Opties
Jij ook