Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn tv gaat aan/ uit van zelf zonder beeld maar wel geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2024 11:58 AM)
882 Weergaven
Mutasim Alodaini
Apprentice
Opties

Mijn Samsung tv, model , 1665572 SAMSUNG QLED K4 58Q60T (2020) , werkt sinds gisteren niet goed. Als ik de tv aan doe dan gaat die na enkele minuten vanzelf uit en vervolgens weer aan. De tv werkt vervolgens heel erg traag als ik de afstandsbediening gebruik en door het menu ga. Als de tv zichzelf weer inschakelt, dan verschijnt er in het scherm ‘Q-led’. De tv valt nu ongeveer 7 maanden buiten garantie. Heb de tv overigens bij Media Markt gekocht in 24-06-2021. 
Trouwens Na aankoop ging de tv kapot en werd er een Samsung-monteur gestuurd die het moederbord verving.dat was in 20-09-2021. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Mutasim Alodaini ,

Dat is vervelend! Hiervoor moet je echter bij de leverancier zijn i.v.m. wettelijke garantie.
De leverancier is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Mutasim Alodaini ,

Dat is vervelend! Hiervoor moet je echter bij de leverancier zijn i.v.m. wettelijke garantie.
De leverancier is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Mutasim Alodaini
Apprentice
Opties

Bedankt Dik voor uw antwoord. Maar dit is een fabrieksfout, denk ik. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Mutasim Alodaini ,

Als het een fabrieksfout zou zijn, dan waren hier meerdere klachten over zijn binnengekomen.

signatureee
Groet, Dick

Mutasim Alodaini
Apprentice
Opties

Dag @ Dick

ik heb dit probleem bij jullie gemeld nadat ik zag dat sommige mensen hetzelfde probleem ook hadden gemeld. 

0 Likes
AlRoosendaal
First Poster
Opties
Ik heb dezelfde klachten
geluid aan uit hard zacht zelfs beeld word flets een waas maar samsung geeft niet thuis
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @AlRoosendaal .

Bedankt voor jouw bericht. Dan zou echt een monteur naar moeten kijken. Valt het nog binnen de garantieperiode?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Mutasim Alodaini
Apprentice
Opties

Beste Ajay-A

21 dagen heb ik mijn probleem bij jullie gemeld en n tot heden is mijn gezin en ik zonder TV. , en jullie (Samsung) besteden geen enkele aandacht aan de kwestie, behalve dat je (leverancier) Media Market de schuld geeft. Ik heb bij Media Market ook gemeld en ze zeiden dat dit probleem bij jullie gemeld. Meer dan één persoon heeft hetzelfde probleem bij jullie website gemeld en dit is duidelijk een fabrieksfout, maar u weigert daarvoor een oplossing te bedenken.

klopt val ik 6 maanden buiten de garantie, maar toen ik de TV in juli 2021  gekocht ging na drie maanden kapot en een monteur van Samsung is bij mijn huis geweest en heeft de motherboard vervangen. Daarna na een paar maanden heb ik mijn tv maar mediamarkt-Zwolle gebracht om weer de kalibratie te installeren omdat door nieuwe motherboard ging het weg. Dus jullie kijken naar onze problemen die door jullie producten ontstaan en geven geen concrete oplossingen. 

Denkt u dat u op deze manier uw klanten correct bedient?

Met vriendelijke groet,

Mutasim 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mutasim Alodaini,

Bedankt voor jouw bericht. Ik zie dat een reparatieverzoek is ingediend. Ben je al benadert voor een bezoek- of ophaalafspraak? De reparatie van 2021 is zolang geleden dat er geen relatie is met de huidige defect melding. Bij het opstellen van een prijsopgave wordt er ook coulance berekend.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Mutasim Alodaini
Apprentice
Opties

Beste Ajay,

op 29 januari heb ik een email ontvangen van LetmeRepair om een foto en filmpje via link toevoegen. Ik heb het in dezelfde dag toegevoegd, volgens de email moesten ze binnen 5 dagen mij benaderen. Tot heden hoorde ik niets van hen, geen benadering voor een bezoek, geen ophaalafspraak, geeeen geeen.

Groetjes,

Mutasim

0 Likes