Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Grijze import

(Onderwerp aangemaakt op: 19-01-2024 06:09 PM)
596 Weergaven
Marielle1999
First Poster
Opties

Ik heb onlangs een tv gekocht, maar later kwam ik erachter dat het om grijze import ging. Wat kan Samsung voor bij betekenen in deze situatie?

0 Likes
4 Antwoorden
Mark3000
Student
Opties

hey mariele ik ben nieuw hier en heb weinig recht van spreken maar je hebt wel gelijk

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marielle1999 ,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer het om een Europees model gaat proberen we het te herstellen binnen de garantievoorwaarden, maar een omruiling of een terugbetalingen bij een retour kunnen wij dan niet doen. We raden dan aan om contact op te nemen met jouw verkoper. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Harry H
Navigator
Opties

H

De winkel moet gewoon garantie geven. Dan maakt het niet uit of het 'grijze import' is. Overigens wat bedoel je daarmee? Als je serie nr van je tv eindigt op XXH, komt deze uit Hongarije en dat is een Europees land. Moeten ze ook garantie op geven.

Maar loop je daar helemaal vast,  dan heb je zeker ook iets aan het antwoord van de community manager Ajay-A. Dan wil Samsung hem wel repareren binnen garantie, maar niet retourneren. Dat is een mooie toezegging, want meestal eindigt het hier met: Samsung geeft geen garantie, u moet bij de winkel zijn. 😉

groet, Harry

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Harry H,

In het verleden hebben we vaker binnen de garantievoorwaarden XXH modellen hersteld. Alleen, zoals eerder vermeld, als het moet worden omgeruild of moet worden gekenmerk voor een retour (oplossing via de winkel) kunnen wij dat niet doen. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes