Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn tv gaat aan/ uit van zelf zonder beeld maar wel geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2024 11:58 AM)
881 Weergaven
Mutasim Alodaini
Apprentice
Opties

Mijn Samsung tv, model , 1665572 SAMSUNG QLED K4 58Q60T (2020) , werkt sinds gisteren niet goed. Als ik de tv aan doe dan gaat die na enkele minuten vanzelf uit en vervolgens weer aan. De tv werkt vervolgens heel erg traag als ik de afstandsbediening gebruik en door het menu ga. Als de tv zichzelf weer inschakelt, dan verschijnt er in het scherm ‘Q-led’. De tv valt nu ongeveer 7 maanden buiten garantie. Heb de tv overigens bij Media Markt gekocht in 24-06-2021. 
Trouwens Na aankoop ging de tv kapot en werd er een Samsung-monteur gestuurd die het moederbord verving.dat was in 20-09-2021. 

0 Likes
Spring naar oplossing
22 Antwoorden
Mutasim Alodaini
Apprentice
Opties

Beste Ajay,

Bedankt.

Mutasim Alodaini
Apprentice
Opties

Beste Ajay,

ik heb een email ontvangen met een kortingscode maar ik zie geen concrete code. vorige week heb ik u verteld dat ik het zelfde code ontving maar de prijzen bij andere websites zijn goedkoper dan jullie aanbod na de korting.

bijv:

65" QLED 4K Smart TV Q60C (2023)

65" QLED 4K Smart TV Q80C (2023)

zijn goedkoper bij Bol dan de korting die jullie aan mij aangeboden. dus kunt u graag hier iets doen. jullie zijn Samsung en ik ben een cliënt. U kunt mij een beter aanbod te doen dan dat als soort van oplossing voor mijn kapotte TV. die lijkt mij wel een fabrieksfout......

mvg,

Mutasim

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

bedankt voor jouw reactie Mutasim Alodaini,

De code geeft je toegang tot onze kortingsportaal waar de korting al in de prijs verwerkt zijn. We kunnen verder aan de prijzen niks doen. De prijzen kunnen wel per dag verschillen. 

Met groet,

Ajay

Community Manager