Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Live video streamen via internet

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2016 10:51 PM)
1710 Weergaven
arnoheijden
First Poster
Opties

Ik heb de ue55ks7000 net gekocht en de verkoper vertelde mij dat ik tv zou kunnen kijken via live streamen via internet.  Bin mijn oude tv had ik een Micro ik 8H plus mediastreamer die op Kodi draait. Hier kan ik via Exodus of Salts live video streamen. Klopt het inderdaad dat dit de Ks7000 ook kan en zo ja hoe? 

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Arno,

Dit kun je op verschillende manieren aanpakken.

Om te beginnen kun je de live stream openen in de webbrowser op je TV. Niet ieder formaat wordt ondersteund, maar voor een aantal live streams is dit de simpelste en een snelle methode om de stream op je TV te krijgen.

Er zijn ook apps die live streams naar je TV streamen. Je opent de stream dan op je telefoon, tablet of PC en streamt ze zo naar je TV.

Een derde optie (die ik persoonlijk in combinatie met de eerste gebruik), is een apparaat op de TV aansluiten om daar de stream op te verwerken. Ik gebruik zelf de Google Chromecast, maar ik denk dat dit ook te doen is met de Synology van je eerdere vraag. Is dat trouwens nog gelukt?

kevin-sig
0 Likes
arnoheijden
First Poster
Opties
Kevin,

Wederom bedankt voor je reactie. Ik ga het uitproberen. Op dit moment ben ik een weekend weg en ga ik komende week aan de gang met jouw tips. Wordt vervolgd.....
0 Likes
Pedro
First Poster
Opties

Welke app voor Android (op Galaxy S6) werkt het best in combinatie met een Samsung UHD tv? Ik heb Play to plus, maar met de lite versie kun je niet fast forward streamen en  de standaard versie werkt ineens niet meer na de laatste update.

0 Likes
Rossi_46
First Poster
Opties

Ik vind PLEX een goede app om te streamen!

0 Likes
Pedro
First Poster
Opties
Ik wil streamen vanaf internet via mijn S6, dat kan toch niet met Plex? Video's vanaf de phone kan standaard.
0 Likes