op 28-11-2016 02:51 PM
Hierbij heb ik de volgende problemen:
- HDMI-Arc herkent de soundbar wel, maar er komt geen geluid uit.
- Via de optische kabel is het geluid heel erg slecht, niet zoals het hoort.
- Via WIFI doet hij het wel goed, maar heb ik dan het meeste ultieme geluid?
- Sinds ik de soundbar heb geconnect met de TV doet de smart afstandbediening van de TV het niet meer naar behoren: Kan heel vaak de TV niet uitzetten, de volumeknop en channelknop werken lang niet altijd, terwijl je wel naar het home menu kan. Dit is behoorlijk frustrerend!
- In het beeld van de TV krijg ik vaak blokjes en vertragingen ook als ik een film via de bleuray speler kijk.
Wie o iwe kan mij hiermee helpen.
BVD
GRtz Kappie
op 28-11-2016 07:39 PM
op 29-11-2016 06:57 PM
op 30-11-2016 09:20 AM
Beste André,
Bedankt voor jouw bericht. Ik heb het geprobeerd, maar helaas werkt het bij mij dan nog niet.
Als jij jouw TV aanzet met de TV afstandbediening gaat dan de soundbar ook meteen aan? En gaan beiden ook tegelijk uit met de TV afstandbediening?
Ik heb ik het begin mijn TV afstandbediening ingesteld op mijn soundbar, maar ik moet de soundbar toch telkens aan en uit zetten met de aparte afstandbedining van de soundbar.
Ik verneem het graag van jou.
Thnx.
Grtz Kas
op 30-11-2016 09:23 AM
Beste Arie,
Bedankt voor jouw reactie. Als ik bij de speakerkeuze ALLEEN de TV speakers selecteer dan gaat het geluid alleen over de TV speakers en niet via de soundbar.
Toch bedankt.
Grtz Kappie
op 30-11-2016 03:59 PM
op 01-12-2016 08:57 PM
Hoi Kas,
Bij ons gaat de soundbar gelijk aan en uit met de afstandsbediening van de televisie.
En nu wil jij natuurlijk de instellingen weten?
Soundbar is aangesloten op HDMI-out en op de televisie op HDMI-in (ARC)
Instelling soundbar is D.IN TV ARC. (je kan met de afstandsbediening van de soundbar dit instellen en in het menu kun je ook instellen dat er een universele (afstandsbediening van de tv) gebruikt gaat worden.
De televisie staat ingesteld op :
uitvoer TV geluid: ontvanger
Type tv installatie: standaard
Lijst met Samsung apparaten: (klik hierop) en bij samsung Soundbaar staat :Gebruik
Nieuw apparaat toevoegen : Aan
Instellingen: Multiroom
Bij extra instellingen
Geluidsformaat: PCM
Dolby Digital Comp: RF
Auto volume: Uit
heb je hier wat aan?
Greetzzz,
Dree