Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

KNIPPR app werkt niet fijn op UE32M5620

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2018 12:39 AM)
1299 Weergaven
wvogel65
Explorer
Opties

Op de TV, type UE32M5620, model 2017, (met de KNIPPR app op de TV) loopt de klok meer dan een halve dag, ca. 18 uur, achter. Het is ook niet mogelijk recentere programma's live te bekijken. Op mijn Samsung S5 mini smartphone lukt het wel om de juiste tijd in beeld te krijgen.

Hoe kan dit, en hoe is dit te verhelpen?

Ook gaat het scherm na inschakelen van de Knippr app soms spontaan op zwart, en moet de TV eerst naar stby en weer terug aan voordat de Knippr site geladen wordt en alles min of meer werkt, met uitzondering van de juiste tijd. De internet verbinding is bedraad naar een KPN V19 modem, en daarna van 100/100 mbps glasvezel. Internet werkt verder probleemloos.

0 Likes
33 Antwoorden
wvogel65
Explorer
Opties

Op de TV, type UE32M5620, model 2017, (met de KNIPPR app op de TV) loopt de klok meer dan een halve dag, ca. 18 uur, achter. Het is ook niet mogelijk recentere programma's live te bekijken. Op mijn Samsung S5 mini smartphone lukt het wel om de juiste tijd in beeld te krijgen.

Hoe kan dit, en hoe is dit te verhelpen?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi wvogel65,

Zelf kijk ik ook tv via KNIPPR.

Ik ondervind dezelfde problematiek als jij op mn beide tv's; UE43MU6100 en UE32M5620.

KNIPPR apps op mn iPhone en iPad werken probleemloos.

Zelfs na het uitschakelen van de tv met KNIPPR actief en weer inschakelen, springt t scherm op zwart.

Ook wil de app soms niet meer opstarten als je tussendoor bv. even naar Youtube hebt gekeken of een andere app hebt opgestart.

Komt dan met een foutmelding en moet dan eindeloos op de Home toets drukken en proberen om opnieuw de app op te starten.

Het meest vervelende vind ik het soms haperende beeld.

Hiervoor heeft KNIPPR een update bij Samsung ingediend.

Deze moet nog wel door Samsung goedgekeurd worden.

E.e.a werkt dus niet echt jofel. Geen idee waar het aan ligt en wie dit op moet lossen.

Ik dacht eerst dat de tijd te maken had met de tijdsinstelling van de tv, maar dat is niet het geval.

Misschien zou je kunnen proberen om de Smarthub te resetten.

Dit doe je, althans op mijn tv,'s bij Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smarthub opnieuw instellen.

Greetz, dkoster

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Staan de datum/tijd instellingen op automatisch op de TV?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
wvogel65
Explorer
Opties

De optie Clock is grijs op de TV (in de Systeeminstellingen). De klok is niet handmatig in te stellen.

0 Likes
wvogel65
Explorer
Opties

De Clock instelling op de TV is grijs, is dus niet handmatig in te stellen in de Systeeminstellingen. Hoe nu verder?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Zo te zien hebben we dezelfde tv. Deze staat bij mij op de slaapkamer.

Het gebeurt mij ook regelmatig dat er op mn beide tv's iets 'greyed out' is.

Bv. bij het updaten van de firmware, tv resetten, etc.

Ik ben er nog niet achter waardoor dit komt.

Meestal haal ik na het uitzetten van de tv's even de spanning eraf.

Daarna zijn ze wonder boven wonder weer beschikbaar.

Ik denk niet dat de foutieve tijdsweergave bij KNIPPR veroorzaakt wordt door de interne klok.

Heb dit voor de zekerheid getest door de klok handmatig te verzetten. Maakte nix uit.

Heb je de Smart Hub al gereset? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.

Mocht dit niet helpen, dan kun je ook nog de tv resetten. Op dezelfde plek, maar dan Resetten kiezen.

Greetz, dkoster

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
wvogel65
Explorer
Opties

Ik denk dat Samsung nu voldoende informatie heeft om het probleem in een soortgelijke TV na te bootsen, en daarna het probleem met de oplossing kenbaar te maken op deze site.

Remco72
Student
Opties

Wij ervaren hetzelfde probleem met het gebruik van KNIPPR op onze UE32M5600. De tijd is het grootste probleem. Live is niet meer live. Probleem was verholpen na het resetten van de TV. Maar dat is geen oplossing aangezien je dan telkens weer je abonnementsgegevens mag invoeren. KNIPPR gemaild maar geen enkele reactie ontvangen. Intussen de app NLZiet gaan gebruiken en deze werkt wel beter dan KNIPPR op de UE32M5600 maar ook nog niet optimaal, zappen lukt niet met de afstandsbediening en App loopt soms vast. We hebben onze proefabonnement bij KNIPPR stopgezet. Ik lees nu in dit forum dat er wel een update aan zit te komen. Vroeger stak je gewoon de coax kabel in je TV en kon je ongestoord kijken en zappen. We willen een oplossing waar dat weer gewoon kan. Terugkijken is leuk maar als je geen live Olympische spelen kan kijken is dat niet veel waard. Hoop dat de change van KNIPPR deze problemen oplost en Samsung die change van KNIPPR snel accepteert.

0 Likes