op 29-10-2017 11:31 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
. Ik heb vorige maand een nieuwe tv gekocht en wil hierop knippr installeren, maar dat lijkt niet mogelijk omda de app niet gevonden kan worden. Modelcode: UE32K5600 Serienummer: OCGC3HAJ400023M Softwareversie: T-HKMFKDEUC-1201.6 Submicron versie: T-HKMFKDEUS-1001
Hoewel er op de knippr site gesproken wordt over Samsung tv's van 2017 is het niet te vinden. Ik heb juist deze tv daarvoor aangeschaft. Wat te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 02-11-2017 12:16 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi all,
Ik wil toch even aanvullend opheldering geven wat betreft ondersteuning voor de Knippr app. Het klopt dat Knippr op dit moment alleen beschikbaar is op onze 2017 modellen. De bepaalde streaming technologie gebruikt in deze app wordt namelijk nog niet ondersteund op onze 2016 TV's, maar zijn we wel samen met Knippr hard bezig om dit op te lossen.
Zodra dit is opgelost, zullen de 2016 TV's de softwareupdate ontvangen waarna de Knippr app beschikbaar komt. Wanneer de update gereed is en de app uitgerold zal worden, kunnen we nu alleen nog niet specifiek zeggen.
op 29-10-2017 11:49 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-10-2017 04:29 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bedankt voor de info Kevin. Eigenlijk zou het dan prettig zijn als deze nieuwe tv geupdate zou kunnen worden qua software zodat het wel te installeren is. Nog maar een maand oud en heel wat tijd zoeken naar een oplossing verder.
op 29-10-2017 05:13 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik durf ook niet te zeggen waarom ervoor gekozen is de app alleen op modellen uit 2017 beschikbaar te maken. In principe, onder normale omstandigheden, zijn er voor ontwikkelaars geen software- of hardwarematige beperkingen om dezelfde app op toestellen uit 2016 ook beschikbaar te stellen. Het is hoe dan ook een keuze van de ontwikkelaars geweest, en niet iets dat vanuit Samsung wordt opgelegd. Vandaar dat ik je aanraad contact met hun op te zoeken.
op 30-10-2017 08:35 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo Kevin. Uiteraard had ik al contact met Knippr hierover en dit is wat ze nog voordat ik er om vroeg antwoordden:
Bram (KNIPPR)
30 okt. 07:40 CET
Hoi John, we hebben meegelezen op het topic van Samsung. Het betreft dus een type uit 2016. Kevin verwijt je naar ons toe echter moet Samsung een update uitbrengen voor de 2016 modellen. Dit is iets waarvan Kevin niet op de hoogte is.
Groetjes Bram.
Dit doolhof mot toch een uitgang hebben? Wat kun je voor mij doen bij Samsung? Of wat adviseer je me op grond van de totale informatie nu? IN principe heb ik dus nu een toestel wat hardstikke nieuw is, maar niet de functionaliteit geeft wat je er van mag verwachten.
Gr.
John
op 30-10-2017 02:19 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hey John, ik heb even meegelezen. Wat ontzettend jammer dat jij geen gebruik kunt maken van de KNIPPR-app. Vooral omdat je de televisie speciaal daarvoor hebt aangeschaft. Jammer genoeg hebben wij geen invloed op de app van de ontwikkelaar, omdat deze de app uitbrengt voor bepaalde modellen. Via ons is er dus geen aanpassing mogelijk in de software, die het gebruik van de app wel mogelijk maakt. Ik raad je dus aan om dit toch nog eens voor te leggen aan de app ontwikkelaar.
op 02-11-2017 12:16 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi all,
Ik wil toch even aanvullend opheldering geven wat betreft ondersteuning voor de Knippr app. Het klopt dat Knippr op dit moment alleen beschikbaar is op onze 2017 modellen. De bepaalde streaming technologie gebruikt in deze app wordt namelijk nog niet ondersteund op onze 2016 TV's, maar zijn we wel samen met Knippr hard bezig om dit op te lossen.
Zodra dit is opgelost, zullen de 2016 TV's de softwareupdate ontvangen waarna de Knippr app beschikbaar komt. Wanneer de update gereed is en de app uitgerold zal worden, kunnen we nu alleen nog niet specifiek zeggen.
op 02-11-2017 12:19 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dank voor deze aanvullende informatie. Omdat ik de tv speciaal daarvoor heb gekocht hoop ik dat deze uitrol zeer spoedig zal zijn.