Heb sinds een paar weken de UE55MU8000 televisie. prima TV, maar ik heb een vraagje. Ik kijk TV via een CI+ module die rechtstreeks in de TV... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Heb sinds een paar weken de UE55MU8000 televisie. prima TV, maar ik heb een vraagje. Ik kijk TV via een CI+ module die rechtstreeks in de TV... Bekijk bericht |
|
UE49MU7000LXXN aangeschaft en via de connectbox (prima uitvinding) van veel kabeltjes af. Het enige wat nu niet werkt is het signaal van de TV naar... Bekijk bericht Hee @Rd0101, welkom op de Samsung Community! En wat tof dat je voor de MU7000 hebt gekozen nu moet e... Bekijk bericht |
|
Bij UE55MU7000 staat vermeld dat bij gebruik van een hoofdtelefoon het geluid van de TV-speakers wegvalt. Bi j welk gelijksoortig toestel van u... Bekijk bericht Hoi @fcloon, Heeft de tip van @JoeriS en mijn link nog voor een oplossing kunnen dienen? Bekijk bericht |
|
Goedenavond allen, Ik heb een 55JU7500, inmiddels twee jaar oud maar bevalt hartstikke goed. Echter doet de wifi van het toestel het de... Bekijk bericht |
|
Sinds een paar weken in bezit van een nieuwe Qled televisie, met een nieuwe afstandsbediening met zeer weinig knoppen. Wennen, maar werkt... Bekijk bericht |
|
Ook op mijn TV, model UE40MU6129, kan ik geen ondertiteling krijgen bij de films die ik met behulp van een USB-stick afspeel. Jammer, want ik heb... Bekijk bericht Dag Santon, Ben (alweer enige tijd geleden) tegen hetzelfde probleem aangelopen. Neem niet eens meer... Bekijk bericht |
|
Bijzonder tevreden over de aanschaf van deze QLED TV. Helaas worden spraakcommando's in de Nederlandse taal niet herkend. We zouden... Bekijk bericht Beste mensen! Bij deze een kleine correctie wat m'n laatste bericht betreft: het feit dat de spraak ... Bekijk bericht |
|
Beste lezers, Wij hebben sinds gisteren een MU7050 staan en hierop staan aangesloten (via dat connect blok) een HK BDS635 (Arc), een Xbox One... Bekijk bericht |
|
We hebben natuurlijk allemaal van Qled gehoord! Vorig jaar introduceerde wij onze eerste Qled serie op de markt, met groot succes! Nu is het tijd... Bekijk bericht Aantal jaar geleden gekocht. Ik erger mij nog steeds aan ‘het helderheid probleem’ als ik via Netfli... Bekijk bericht |
|
Hi, sinds een paar weken heb ik deze tv maar ben er niet zo blij mee, ik vind het beeld meestal vrij dof. Mijn dochters hebben beide een... Bekijk bericht |
|
Beste moderators, Via de Samsung Support site http://www.samsung.com/nl/support/ zag ik dat er een nieuwe firmware is uitgebracht. Ik heb... Bekijk bericht @Rob0860 daar heb ik zo geen changelog van helaas, updates bevatten doorgaans vooral verbeteringen v... Bekijk bericht |
|
Mijn tv UE48H6700SLXXN , gekocht in januari2015 vertoond sinds kort clouding in het scherm. Eerst dacht ik dat dit een stofvelkw as, maar het... Bekijk bericht |
|
Het is een geweldige feature dat je vanaf je HDD allerlei content kan afspelen op de TV. Maar het zou nog mooier zijn wanneer je de HDD,... Bekijk bericht Je hebt gelijk! Zit ook gedeeltelijk in de Cloud. Dit is eigenlijk een beetje 'overkill'. In ieder g... Bekijk bericht |
|
De screensaver van HT f 5500xn breekt om de 10 min in een Videoland Film of docu, Bekijk bericht Videoland en nog meer app ontwikkelaars (Netflix, NPO, enz.) hebben hun ondersteuning ingetrokken vo... Bekijk bericht |
|
Hi there, I wanted to know if the UE75JU7000L supports HDCP 2.2, and if so if that is for all HDMI ports or only a selection? Bekijk bericht |
|
Mijn tv loopt vast of reageert zeer langzaam. Het is de UE48H6200. Wanneer ik de spanning eraf haal een tijd wacht, daarna aansluit,lijkt de tv het... Bekijk bericht Hi @takrutetee, goedemiddag. Het modelnummer wat je hier deelt met ons, zegt mij niet zo veel. Je ka... Bekijk bericht |
|
Hallo, Wij hebben nu al enkele malen gemerkt dat onze TV soms vanzelf aan gaat. Het enigste dat is aangesloten op de Tv is een digicorder van... Bekijk bericht |
|
Wij hebben 4 jaar geleden deze smart led tv nieuw gekocht. En merkte vanaf het begin af aan al dat ie om de paar weken af en toe een keertje... Bekijk bericht |
|
Heb 3 maanden geleden een nieuwe samsung tv gekocht de 55mu7000 serie en sins gister doet ie het niet meer, hij geeft aan No One Mini detected.... Bekijk bericht Oké, geen dank! Hopelijk kan de leverancier cq. Samsung je verder helpen. Suc6 en een fijn weekend! Bekijk bericht |
|
Ik heb sinds kort een Samsung MU7070 televisie. Nu heb ik het volgende probleem. Mijn set-up is als volgt. De HDMI uitgang van mijn ziggo horizon... Bekijk bericht Dat kan ik zeker! Ik heb je bericht trouwens aangepast aangezien dit openbaar staat en anders iedere... Bekijk bericht |