Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv

(Onderwerp aangemaakt op: 10-03-2018 10:32 AM)
968 Weergaven
Trevor85
Student
Opties

Heb 3 maanden geleden een nieuwe samsung tv gekocht de 55mu7000 serie en sins gister doet ie het niet meer, hij geeft aan No One Mini detected. Please check the  Connection kan ook niks meer met de afstand bediening doen alleen de tv aan en uit zetten. 🤦🏼‍♂️ Weten jullie wat er aan de hand is? 

0 Likes
9 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Trevor85,

Dit zo te maken kunnen hebben met een corrupte firmware.

• Kun je de huidige software achterhalen bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. (moet de 1208.1 zijn)
  • Misschien een keer de aansluitingen van de One Connect Mini kabel andersom connecteren?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Trevor85
Student
Opties

Hallo dat heb ik allemaal geprobeerd maar niks heeft geholpen😏 ik kan ook niet in de settings komen afstandbediening doet voor de rest niks kan alleen de tv aan en uitzetten, heb ook de afstandbediening opnieuw gekoppeld maar ook nog steed niet dit is wat ik ziet 

image.jpg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties
Oké, kun je dan proberen om em een poosje zonder spanning te laten staan?
Of heb je dit ook al geprobeerd? Misschien kun je dan daarna wel bij de settings komen..

Groet, Dick
0 Likes
Trevor85
Student
Opties

Ook geprobeerd heeft de hele nacht zonder spanning gestaan, denk dat de connect box waarschijnlijk stuk is! Echt vreemd gisteren middag nergens last van ik gisteravond ineens dit. Heb samsung ook gesproken en word maandag pas gebeld voor een afspraak.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties
Vervelend. Ook geprobeerd om em kaal op te starten? Zonder Box?

Groet, Dick
0 Likes
Trevor85
Student
Opties

Ja dat heb ik ook geprobeerd. Ik heb ook nog de laatste firmware van de samsung site op een usb gezet en dan rechtsreeks in de tv maar er gebeurd gewoon niks.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties
Nou, we hebben iig ons best gedaan. Hier houdt het voor mij ook een beetje op 😢.
Waarschijnlijk heb je ook al een reset gedaan. Het enige wat nog rest, is aanspraak maken op je garantie..

Groet, Dick
0 Likes
Trevor85
Student
Opties

De reset dat probeer ik maar ik lees dat ik daarvoor ook het menu in moet! Wat ik wel raar vind als ik de tv opnieuw aanzet komt de balk onderin te staan met de HDMI poorten en dat de USB stick ook in de poort zit maar ik kan niks doen in de balk met me remote 🤨 maar in iedergeval bedankt voor het meedenken👍🏻

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties
Oké, geen dank! Hopelijk kan de leverancier cq. Samsung je verder helpen.
Suc6 en een fijn weekend!

Groet, Dick
0 Likes