Ik kan er voor de rest ook niet veel over oordelen. Ik adviseer je direct contact te leggen met Sams... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Ik kan er voor de rest ook niet veel over oordelen. Ik adviseer je direct contact te leggen met Sams... Bekijk bericht |
|
Ik had op internet, via een link, blijkbaar een oud aangifte formulier gevonden, die ik invulde en samen met de streepjescode heb gestuurd naar... Bekijk bericht De ingevulde 'analoge' formulieren worden niet rechtstreeks naar Samsung gestuurd, maar naar een bed... Bekijk bericht |
|
Beste community, Sinds kort heb ik een zwarte waas op mn beeldscherm die de afgelopen week van een streep naar een waas ter grote van de... Bekijk bericht |
|
2 x tv in bezit, allebij het zelfde type led 55 inch.beide toestellen zijn ca 5 jaar oud, beide tv scherm defect is opgegeven door erkende... Bekijk bericht John, een tv heeft een bepaald aantal branduur. Dat is voor elke tv/merk zo helaas.. Als ze een TV z... Bekijk bericht |
|
Goedemiddag, Ik heb nu sinds gisteren dat mijn tv van 7 maanden oud niet goed functioneert. Vanochtend kreeg ik deze beeld te... Bekijk bericht |
|
Op de Samsung site is een nieuwe versie voor de Qled tv software beschikbaar: versie 1201.0. De automatische update (OTA) geeft nog geen update... Bekijk bericht We hebben hier inderdaad geen specifieke changelogs van, updates houden over het algemeen in dat bep... Bekijk bericht |
|
Laatste firmware er op gezet maar tv weigert regelmatig teletekst op te starten en/of tv gids soms doet een van beiden het niet soms allebei.... Bekijk bericht Het verschilt dus wel per MP4 bestand, maar het zijn wel allemaal MP4-bestanden? Er wordt dus geen a... Bekijk bericht |
|
De TV is verbonden met een ps3 en geeft een 3D beeld weer. Bij inschakelen van de brillen veranderd er echter niets aan het beeld; de brillen... Bekijk bericht We weten zeker dat het niet ligt aan het 3d formaat of de brillen (we hebben een Samsung demo behore... Bekijk bericht |
|
De laatste tijd veel problemen met de afstand bediening van onze TV The Frame 65” (UE65LS003AS). De TV reageerd niet meer op indrukken van de... Bekijk bericht Gelijksoortig probleem gehad. Bij ons staat de ontvanger achter een mur weggewerkt. Onze tv-bix van ... Bekijk bericht |
|
De op deze TV geinstalleerde NETFIX app start keurig op maar blijft na 5% van een film laden eindeloos doorgaan met laden zonder resultaat. Ik heb... Bekijk bericht Ls., ik hen nu de volgende situatie: 1. Netflix starten op mijn ipad en via chromecast streamen naar... Bekijk bericht |
|
Model: UE46D8000YSXXN Version : 01 SN: Z8ER3SNB600465A Automatisch stand-by De tv-ontvanger wordt ontvanger wordt stand-by gezet... Bekijk bericht In dat geval kun je je TV proberen te resetten. http://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe... Bekijk bericht |
|
Hoi! Ik heb een Huawei Mate 10 en ik krijg smart view niet werkend. De Huawei Mate 10 is officieel niet ingevoerd in Nederland. De lite en... Bekijk bericht Hi Michimess! Zal ik hier wel op ingaan of niet, aangezien het allemaal geen Samsung toestellen zijn... Bekijk bericht |
|
mijn qled tv geeft ineens bij aanzetten de melding dat de voedingstekker en fiberkabel moeten worden aangesloten. Dat zijn ze . Ook na loshalen, tv... Bekijk bericht Hoi Rob, Dat lijkt me ook niet normaal! Kun je alle kabels eens controleren op beschadigingen en de ... Bekijk bericht |
|
Beste, Enkele dagen merk ik dat bepaalde dvd schijven delen worden overgeslagen tijdens het spelen. Soms lopen er schijven vast. Op 3 dagen... Bekijk bericht Als het ook op je pc is dan lijkt het mij dat er niks mis is met je Bluray speler. Andere schijven g... Bekijk bericht |
|
Hier enkele foto’s van het probleem die zich recent beginnen voordoen is. Als ik dus via internet naar Google ga en daar... Bekijk bericht |
|
beste gisteren heb ik op verschillende manieren proberen contact te maken met jullie diensten ivm een mankement van mijn led tv.... Bekijk bericht Hi Cherno, is er ondertussen al gereageerd op Facebook Messenger? Het lijkt me een duidelijk defect,... Bekijk bericht |
|
Wie kan mij helpen aan MagicInfo Express versie 1? Bekijk bericht Hi @jos12, het ziet ernaar uit dat dit om een programma van B2B (Business to Business) gaat, echter ... Bekijk bericht |
|
De app van NPO Start (het vervolg van Uitzending Gemist) staat standaart op de Samsung QE49Q7F. Ik heb 2 vragen: 1. De beeldkwaliteit van NPO... Bekijk bericht Goedenavond @Thijs elijzen , Thijs,Met deze melding kan niemand in het forum iets beginnen zonder de... Bekijk bericht |
|
Goedendag! Mijn Frame TV (een week oud) doet het prima, tot ik sinds vanmorgen bij het opstarten wél het schilderij/plaatje krijg, maar... Bekijk bericht Oplossing gevonden samen met vriendelijke Samsung-collega van telefonische support: plastic insteek/... Bekijk bericht |
|
Hoi, Op mijn Samsung smart tv krijg ik bij Netflix zwart beeld. Dit is niet meer te verhelpen zodat ik de app niet meer kan gebruiken. ... Bekijk bericht |